• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Temu: Πώς η κινεζική πλατφόρμα αλλάζει τους κανόνες στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο
Πλανήτης

Temu: Πώς η κινεζική πλατφόρμα αλλάζει τους κανόνες στο παγκόσμιο ηλεκτρονικό εμπόριο

10 Μαρτίου, 2025Updated:10 Μαρτίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η κινεζική πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου Temu έχει αναδειχθεί σε έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες της παγκόσμιας αγοράς, κατακτώντας την πέμπτη θέση στις διαδικτυακές αγορές μέσα σε λίγα χρόνια.

Παρά τις επικρίσεις για τις επιθετικές τιμολογιακές πρακτικές της, η επιτυχία της βασίζεται στο δοκιμασμένο επιχειρηματικό μοντέλο της μητρικής της εταιρείας, Pinduoduo.

Η ραγδαία εξάπλωση της Temu στην Ευρώπη

Η Temu έχει εδραιώσει την παρουσία της στην Ευρώπη, προσελκύοντας 93,7 εκατομμύρια χρήστες έως το τέλος του 2024. Από αυτούς, 16,3 εκατομμύρια βρίσκονται στη Γερμανία, 12 εκατομμύρια στη Γαλλία, 10 εκατομμύρια στην Ιταλία και 9,6 εκατομμύρια στην Πολωνία.

Η άνοδός της στηρίχθηκε στις εξαιρετικά χαμηλές τιμές, που πολλοί παρατηρητές αποδίδουν σε αμφιλεγόμενες τακτικές, όπως χαμηλή ποιότητα προϊόντων, επιθετική διαφήμιση και παραπλανητικές πρακτικές. Ωστόσο, η Temu συνεχίζει να επενδύει μαζικά στη διείσδυσή της στις αγορές, ανταγωνιζόμενη κολοσσούς όπως η Amazon, η οποία για χρόνια κυριαρχούσε στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Η στρατηγική πίσω από τις χαμηλές τιμές

Η Temu ακολουθεί το Consumer-To-Manufacturer (C2M) μοντέλο, που εφαρμόστηκε από την Pinduoduo τον Μάρτιο του 2023. Με αυτή τη μέθοδο, οι κατασκευαστές υποβάλλουν προσφορές σε αντίστροφες δημοπρασίες για να εξασφαλίσουν τις χαμηλότερες δυνατές τιμές.

Η εταιρεία:

– Δεν διατηρεί αποθέματα, μεταθέτοντας το κόστος στους κατασκευαστές.
– Δεν αγοράζει προϊόντα, αλλά καθορίζει τις τελικές τιμές και τα περιθώρια κέρδους.
– Πληρώνει τους κατασκευαστές κάθε τρεις μήνες, μειώνοντας τα έξοδά της.

Αυτή η στρατηγική επιτρέπει στην Temu να προσφέρει τιμές έως 60% χαμηλότερες από την Amazon, διατηρώντας παράλληλα υψηλά επίπεδα πωλήσεων.

Η Temu αξιοποιεί τα social media για πωλήσεις

Η Temu εφαρμόζει το μοντέλο αγορών μέσω ομάδων (group-buying), το οποίο αρχικά χρησιμοποίησε η Pinduoduo στο WeChat. Αυτό σημαίνει ότι οι τιμές μειώνονται όσο περισσότεροι καταναλωτές συμμετέχουν στην ίδια αγορά.

Παράλληλα, ενσωματώνει τεχνικές παιχνιδοποίησης (gamification), ενθαρρύνοντας τις παρορμητικές αγορές. Η στρατηγική της εταιρείας βασίζεται στην προσέλκυση καταναλωτών χαμηλότερου εισοδήματος, αποφεύγοντας τον ανταγωνισμό με premium αγοραστές που στοχεύουν πλατφόρμες όπως η JD.com και η Alibaba.

Οι αριθμοί που επιβεβαιώνουν την άνοδό της

Μέσα σε μόλις δύο χρόνια, η Temu:

– Έχει 200.000 εμπόρους στην πλατφόρμα της.
– Στέλνει 4 εκατομμύρια πακέτα καθημερινά από 60 αποθήκες στην Κίνα.
– Διαθέτει 467 εκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως.
– Προσφέρει τιμές 40%-60% χαμηλότερες από την Amazon.

Παρά τις αμφιβολίες για τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητα του μοντέλου της, η Temu εξακολουθεί να αλλάζει το τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου, αποδεικνύοντας ότι το χαμηλό κόστος μπορεί να είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος κατάκτησης της αγοράς.

Temu
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΦόρος ακινήτων: Οι όροι και οι προϋποθέσεις απαλλαγής – Οδηγός της ΑΑΔΕ με ερωτήσεις και απαντήσεις
Next Article Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας: Ηχηρό μήνυμα από τον ΟΠΑΠ και τρεις αθλήτριες του Παναθηναϊκού Α.Ο.

Related Posts

Ανάλυση: Ποια είναι τα χειρότερα σενάρια για την κρίση στη Μέση Ανατολή

15 Ιουνίου, 2025

ΝΥΤ: Χτυπώντας την καρδιά του ιρανικού καθεστώτος, ο Νετανιάχου προστατεύει την κληρονομιά του

14 Ιουνίου, 2025

Τι προβλέπουν 9 επενδυτικοί οίκοι για την αγορά πετρελαίου μετά την επίθεση του Ισραήλ στο Ιράν

14 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.