• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Τι θα γίνει αν οι Βρυξέλλες επιβάλουν εισαγωγικούς δασμούς 20% στην Κίνα
Οικονομία

Τι θα γίνει αν οι Βρυξέλλες επιβάλουν εισαγωγικούς δασμούς 20% στην Κίνα

1 Ιουνίου, 2024Updated:1 Ιουνίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στα 4 δισεκατομμύρια ευρώ υπολογίζεται το κόστος για το Πεκίνο από τους δασμούς ΕΕ στα εισαγόμενα κινεζικά ηλεκτρικά οχήματα, υπολογίζει νέα ανάλυση από το γερμανικό Ινστιτούτο Kiel για την παγκόσμια οικονομία.

Όπως αναφέρεται στην ανάλυση, την οποία δημοσιοποιεί το Bloomberg, ο αριθμός των κινεζικών ηλεκτρικών οχημάτων που εισάγονται στην ΕΕ θα μειωθεί κατά 25% -δηλαδή κατά περίπου 125.000 οχήματα- εάν οι Βρυξέλλες επιβάλουν εισαγωγικούς δασμούς 20%, ενώ οι πωλήσεις οχημάτων τοπικής παραγωγής πιθανότατα θα αυξηθούν σχεδόν κατά το ίδιο ποσό.

Η απειλή μιας διευρυνόμενης εμπορικής σύγκρουσης κλιμακώνει τις εντάσεις με την Κίνα πριν από την απόφαση της ΕΕ για τους δασμούς.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή υπό την Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν έχει επιδοθεί σε ένα μπαράζ εμπορικών ερευνών κατά του Πεκίνου για λόγους αντιντάμπινγκ και αθέμιτων επιδοτήσεων, ειδικά στον τομέα της καθαρής τεχνολογίας. Η ΕΕ πρέπει να ενημερώσει τους κινέζους εξαγωγείς εάν σκοπεύει να επιβάλει δασμούς -και πόσο υψηλοί θα είναι- στα ηλεκτρικά οχήματά τους μέχρι τις αρχές Ιουνίου, και θα μπορούσαν να τεθούν σε ισχύ ένα μήνα αργότερα.

«Δεν θέλω να βρεθώ βάναυσα αντιμέτωπη για δεύτερη φορά με άλλους να εκμεταλλεύονται την αφέλειά μας», δήλωσε η γερμανίδα υπουργός Εξωτερικών Αναλένα Μέρμποκ σε συνέντευξή της στην εφημερίδα Handelsblatt, επικαλούμενη την προηγούμενη εξάρτηση της χώρας από τη ρωσική ενέργεια. «Πρέπει να προστατεύσουμε τα συμφέροντά μας».

Κινεζικά αντίποινα

Η μελέτη δεν λαμβάνει υπόψη πιθανά κινεζικά αντίποινα, τα οποία θα έπρεπε να αναμένονται, ανέφερε το ινστιτούτο. Δεν είναι επίσης σαφές ποιο ακριβώς θα είναι το επίπεδο των δασμών εάν η ΕΕ αποφασίσει να επιβάλει κυρώσεις. Το Πεκίνο έχει στείλει σήμα ότι είναι έτοιμο να επιβάλει δασμούς έως και 25% σε εισαγόμενα αυτοκίνητα με μεγάλους κινητήρες, κάτι το οποίο θα έπληττε περισσότερο τα αυτοκίνητα όπως η Mercedes-Benz και η BMW.

Σε μια τέτοια περίπτωση, οι καταναλωτές είναι πιθανό να αντιμετωπίσουν υψηλότερες τιμές για τα ηλεκτρικά οχήματα ως αποτέλεσμα ενδεχόμενων δασμών, καθώς η ευρωπαϊκή παραγωγή είναι σημαντικά πιο ακριβή, ανέφερε το ινστιτούτο. Η BYD, η οποία σχεδιάζει να δημιουργήσει μονάδες παραγωγής στην Ευρώπη, ανακοίνωσε ότι θα φέρει το χάτσμπακ Seagull αξίας 10.000 δολαρίων στην ΕΕ το επόμενο έτος.

Οι υψηλότερες τιμές θα μπορούσαν να αποτελέσουν εμπόδιο στη στροφή προς τα EVs στην ΕΕ η οποία σχεδιάζει να έχει σχεδόν τερματίσει τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης έως το 2035. Αυτό, όμως, προϋποθέτει οι πολίτες χαμηλού εισοδήματος, ιδιαίτερα στα νότια και ανατολικά κράτη μέλη, να μπορούν να αντέξουν οικονομικά την μπαταρία -εναλλακτικές λύσεις, σημειώνει το Bloomberg.

«Δεν είναι σε καμία περίπτωση δεδομένο ότι οι ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων θα καλύψουν το κενό», δήλωσε ο Julian Hinz, εμπορικός ερευνητής στο Ινστιτούτο του Kiel. «Κινέζοι κατασκευαστές [από την άλλη] όπως η BYD θα μπορούσαν επίσης να καλύψουν την τοπική ζήτηση με νέα εργοστάσια στην Ευρώπη».

featured Βρυξέλλες
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΧίος: Μειώθηκε πρώτη φορά η παραγωγή μαστίχας λόγω κλιματικής αλλαγής – Μείον 2 εκατ. ευρώ ο τζίρος
Next Article Ποιοι δεν εισέπραξαν επιστροφή φόρου – Τι πρέπει να κάνουν άμεσα

Related Posts

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Η επόμενη κρίση μετά την πανδημία ξεκινά (και) με τις σπάνιες γαίες

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.