• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»TikTok: Η μηχανή που γεννά χρήματα – Αυτή είναι η μυστική συνταγή του
Πλανήτης

TikTok: Η μηχανή που γεννά χρήματα – Αυτή είναι η μυστική συνταγή του

3 Ιουλίου, 2022Updated:3 Ιουλίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το κατά πόσο είναι επιτυχημένο το TikTok, μπορεί να μετρηθεί -βασικά- μέσα από αριθμούς…

Μέσα σε μόλις 4 χρόνια έφτασε το 1 δισ. χρήστες, ο μέσος χρήστης στις ΗΠΑ περνά περισσότερο χρόνο στο TikTok παρά αθροιστικά στο Facebook και το Instagram και το πιο δημοφιλές βίντεο, ένα κλιπάκι 18 δευτερολέπτων ενός άντρα να «πετά» πάνω σε μία μαγική σκούπα, έχει 2,2 δισεκατομμύρια views.

Τελικά, η μαγική συνταγή του TikTok, προκειμένου να ανταγωνιστεί και να ξεπεράσει τους τεχνολογικούς κολοσσούς, όπως η Meta και η Google, δεν είναι και τόσο μυστική – αφού έχει δισεκατομμύρια views: πρόκειται για ένα δοκιμασμένο επιχειρηματικό μοντέλο, το οποίο έχει ασπαστεί η μητρική της στην Κίνα, η ByteDance.

Η στρατηγική της, σύμφωνα με το Bloomberg, έχει στο επίκεντρο έναν αλγόριθμο ο οποίος έχει τη δυνατότητα εντοπισμού των προτιμήσεων του χρήστη μέσω της δραστηριότητάς του στην πλατφόρμα – δηλαδή, ανάλογα με το πόσον χρόνο περνά σε μία ανάρτηση. Ακριβώς το ίδιο μοντέλο χρησιμοποιείται και για τις διαφημίσεις, αλλά και το προωθητικό περιεχόμενο, βοηθώντας την TikTok να εμφανίζει διαφημίσεις που προσελκύουν περισσότερο κόσμο.

Αυτό σημαίνει πως τα έσοδά του τριπλασιάζονται από διαφημίσεις και φτάνουν στα, περίπου, 12 δισ. δολάρια. Και αυτό, μόνο για τη φετινή χρονιά.

Και δεν είναι μόνο αυτό… Υπάρχει κι άλλο ένα άλλο υλικό σε αυτή τη μαγική «συνταγή»: το branding. Οι πιο δημοφιλείς διαφημιστικοί λογαριασμοί στην πλατφόρμα προωθούν επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται περισσότερο να χτίσουν το δικό τους brand παρά να αποσπάσουν άμεσες πωλήσεις. Και εξηγούμε…

Για παράδειγμα, η McDonald’s δεν βασίζεται στο TikTok για να πουλήσει μπέργκερ, αλλά θα εκμεταλλευτεί την πλατφόρμα προκειμένου να προσελκύσει τους νέους χρήστες που τη χρησιμοποιούν. Το TikTok συνδέει μάρκες με influencers και τους βοηθά να φτιάξουν viral δοκιμασίες. Εξ ου και λέγεται πλέον συχνά «μην κάνετε διαφημίσεις. Κάντε TikToks».

Επίσης, μία από τις πιο κερδοφόρες τακτικές της TikTok είναι ότι διείσδυσε στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Η πλατφόρμα δημιούργησε ένα market place εντός της εφαρμογής σε ορισμένες περιοχές, εκεί όπου οι χρήστες μπορούν να μεταπηδήσουν από τα live stream και τα σύντομα βίντεο σε πλατφόρμες για ψώνια, χωρίς κανένα εμπόδιο. Η ιδέα από πίσω είναι η δημιουργία ενός ιστοχώρου, όπου το TikTok διαχειρίζεται κάθε βήμα, από την ανακάλυψη ενός καινούργιου προϊόντος μέχρι την αγορά του, αντί να παραπέμπει τους χρήστες σε εξωτερικά καταστήματα.

Βέβαια, το TikTok και η ByteDance έχουν ακόμη πολλές δοκιμασίες, σύμφωνα πάντα με το Bloomberg. Για να επιτύχει κάποιος εμπορικά σε ολόκληρο τον κόσμο απαιτεί διείσδυση σε κλειστές αγορές, οι οποίες έχουν διαφορετική κουλτούρα, προτιμήσεις, κανονισμούς ή τεχνολογικές υποδομές. Ταυτόχρονα, η πολιτική παραμένει μεγάλο ρίσκο, ακόμη και αφότου απέφυγε το σενάριο αποκλεισμού από την κυβέρνηση Τραμπ.

Μιλώντας για την άλλη άκρη του Ατλαντικού, στις ΗΠΑ οι ανησυχίες για την ασφάλεια των δεδομένων των χρηστών κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνουν. Αλλά και ποιος μπορεί να είναι βέβαιος για το τι ακριβώς συμβαίνει σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης;

TikTok επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΕπιχείρηση καταγραφής 77.000 ακινήτων του Δημοσίου
Next Article Πετρέλαιο: Ποιοι και γιατί βλέπουν πιθανή «εκτόξευση» στα 380 δολάρια το βαρέλι

Related Posts

Πόσο πραγματική είναι η απειλή του Ιράν να κλείσει τα Στενά του Ορμούζ; Διχασμένοι οι αναλυτές, μιλούν για «παγκόσμιο σοκ» ή γι' «αυτογκόλ» της Τεχεράνης

16 Ιουνίου, 2025

Πώς οι πολιτικές του Τραμπ επηρεάζουν τα επαγγελματικά ταξίδια

15 Ιουνίου, 2025

Pimco: Συμβουλές στους επενδυτές για τη νέα παγκόσμια τάξη πραγμάτων

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.