• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»TikTok: Θα εντοπίζει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη
Ειδήσεις

TikTok: Θα εντοπίζει περιεχόμενο που δημιουργήθηκε με Τεχνητή Νοημοσύνη

10 Μαΐου, 2024Updated:10 Μαΐου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το TikTok ανακοίνωσε ενέργειες και συνεργασίες για την αυτόματη επισήμανση περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω Τεχνητής Νοημοσύνης. Η πλατφόρμα θα αρχίσει να εντοπίζει αυτόματα περιεχόμενο που δημιουργείται μέσω AI και μεταφορτώνεται από συγκεκριμένες πλατφόρμες.

Παράλληλα προχωρά στην εφαρμογή των Διαπιστευτηρίων Περιεχομένου (Content Credentials), κάτι που συμβαίνει για πρώτη φορά στις πλατφόρμες διαμοιρασμού βίντεο.

Για την πραγματοποίηση αυτών των ενεργειών, το TikTok συνεργάζεται με με το Coalition for Content Provenance and Authenticity (C2PA), ενώ ταυτόχρονα, υποστηρίζοντας τους χρήστες στην αντιμετώπιση της παραπληροφόρησης και στη διαχείριση του περιεχομένου που δημιουργήθηκε μέσω AI λανσάρει νέους πόρους «γραμματισμού» στα μέσα, που ανέπτυξε σε συνεργασία με ειδικούς όπως το Mediawise.

Όπως αναφέρεται στην ανακοίνωση της εταιρείας, οποιοσδήποτε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει το εργαλείο ταυτοποίησης Verify του C2PA για να βοηθήσει στον εντοπισμό του περιεχομένου που δημιουργήθηκε στο TikTok από Τεχνητή Νοημοσύνη (AIGC) και να μάθει πότε, πού και πώς δημιουργήθηκε ή επεξεργάστηκε το περιεχόμενο. Άλλες πλατφόρμες που υιοθετούν Διαπιστευτήρια Περιεχομένου θα μπορούν να το επισημαίνουν αυτόματα.

Tik Tok
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleBusiness Insider: Τι κρύβεται πίσω από τη στεγαστική κρίση του Ευρωπαϊκού Νότου
Next Article Μέτρα για την καταπολέμηση του πληθωρισμού εξετάζει η Τουρκία

Related Posts

Ελβετικό φράγκο: Ποιες λύσεις εξετάζονται για τους δανειολήπτες

18 Μαΐου, 2025

Σε ανοδική τροχιά οι τιμές οικοπέδων και οι νέες επενδύσεις στην αγορά ακινήτων

18 Μαΐου, 2025

ΗΠΑ: Πτώση ρεκόρ στην εμπιστοσύνη των καταναλωτών λόγω των δασμών

17 Μαΐου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.