• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»ΒBC: Πώς τα ελληνικά νησιά γίνονται Covid-free - Το φιλόδοξο σχέδιο
Ειδήσεις

ΒBC: Πώς τα ελληνικά νησιά γίνονται Covid-free - Το φιλόδοξο σχέδιο

8 Ιουνίου, 2021Updated:8 Ιουνίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Ένα φιλόδοξο σχέδιο έχει η Ελλάδα προκειμένου να «δελεάσει» τους τουρίστες, προκειμένου να επισκεφτούν τα ελληνικά νησιά.

Σύμφωνα με το BBC, τα ελληνικά νησιά φιλοδοξούν να γίνουν Covid-free για να υποδεχτούν και πάλι τουρίστες. 

Ο εμβολιασμός των ντόπιων κατοίκων των ελληνικών νησιών είναι το σχέδιο προκειμένου να προσελκύσουν τους τουρίστες. Από τη μία θωρακίζονται έναντι του κορωνοϊού οι ντόπιοι και από την άλλη προστατεύονται και οι τουρίστες. Πολλοί από τους ντόπιους κατοίκους του νησιού βασίζονται στον τουρισμό και αδημονούν να τον δουν να ξανανοίγει.

Ο Γιάννης Χαβάκης, ιδιοκτήτης καταδυτικού Κέντρου, δήλωσε στην κάμερα του BBC: «Φέτος είναι ο εμβολιασμός. Είμαστε εμβολιασμένοι, οι περισσότεροι από τους πελάτες μας είναι εμβολιασμένοι, έχουμε επίσης και τα τεστ και δεν φοβόμαστε. Ξέρουμε εάν ή όχι ο άλλος έχει ιό και έτσι προχωράμε».

Καθώς τα ελληνικά νησιά ετοιμάζονται να υποδεχτούν και πάλι τουρίστες, η διαδικασία του εμβολιασμού αποτελεί προτεραιότητα. Στόχος της επιχείρησης «Γαλάζια Ελευθερία» είναι να μετατρέψει τα νησιά της χώρας, όπως τη Μήλο, σε ταξιδιωτικούς προορισμούς Covid-free.

Ο εμβολιασμός των νησιωτών αλλά και των επαγγελματιών που απασχολούνται στον κλάδο του τουρισμού αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου.

Νησιά, όπως η Μήλος, με πληθυσμό γύρω στους 5.000 κατοίκους, φιλοξενούν τον Αύγουστο περίπου 25.000 επισκέπτες. Ωστόσο, το 2020 η Ελλάδα υποδέχτηκε μόλις το 25% των ταξιδιωτών που υποδεχόταν τα προηγούμενα έτη.

Ο Θοδωρής Βαμβακάρης, ιδιοκτήτης ξενοδοχείου στη Μήλο, αναφέρει: «Είμαι στο νησί εδώ και 1,5 χρόνο χωρίς επισκέπτες, χωρίς τουρίστες, χωρίς τίποτα. Είναι πολύ δύσκολο. Για έναν άνθρωπο της ηλικίας μου, το να μην βλέπει κόσμο, να μην βλέπει επικοινωνία, ενέργεια γύρω του, είναι πολύ δύσκολο».

Όμως, δεν είναι όλοι τόσο αισιόδοξοι με την έλευση των τουριστών. Η επικεφαλής του Κέντρου Υγείας της Μήλου, Μόρφω Βάλλα, αναφέρει: «Είμαι πάντα ανήσυχη. Δεν εννοώ πολύ ανήσυχη, αλλά είναι διαφορετικό να μένουν εδώ 5.000 άνθρωποι και διαφορετικό να έχεις 25.000 ανθρώπους, όπως έχουμε εμείς τον Ιούλιο και τον Αύγουστο».

Δεν είναι μόνο καφετέριες, εστιατόρια, μπαρ και ξενοδοχεία που ανυπομονούν να υποδεχτούν και πάλι τουρίστες. Η παραγωγή τοπικών προϊόντων και η ανάπτυξη του κλάδου εξαρτάται σε σημαντικό βαθμό από τον τουρισμό.

Εστιατόρια και ξενοδοχεία αξιοποιούν τα τοπικά εδέσματα των νησιών. Αν αυτοί δεν υποδεχτούν τουρίστες, πλήττεται και ο κλάδος της τοπικής παραγωγής.

Ο Αυγουστής Γαλάνος, που είναι τυροκόμος, τονίζει: «Όλα εδώ είναι μια αλυσίδα. Ξενοδοχεία, εστιατόρια, όλες αυτές οι επιχειρήσεις δουλεύουν με τα δικά μας προϊόντα. Εάν αυτοί δεν ανοίξουνε και δεν έχουνε τουρισμό, δηλαδή να πάει ο τουρίστας να φάει, να καταναλώσει προϊόντα τοπικά, εγώ τι θα κάνω;».

Αντίστοιχη είναι και η περίπτωση της Στέλλας Τσιρώνη που έχει κατάστημα πώλησης τοπικών προϊόντων, και η οποία εξηγεί στην κάμερα: «Όταν κάποιος φεύγει από το νησί, θα πάρει και κάποιο δωράκι και πάντα κάποιος θα περάσει από εδώ. Σίγουρα, λοιπόν, μας χρειάζεται ο τουρισμός και εύχομαι τα επόμενα χρόνια να είναι όπως το 2019».

Νησιά
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleSkroutz Plus: Η νέα εμπειρία στις online αγορές
Next Article Προσλήψεις στο δήμο Ανατολικής Σάμου

Related Posts

Σούπερ μάρκετ vs λαϊκή αγορά: Πού βρίσκονται οι καλύτερες τιμές σε φρούτα και λαχανικά

15 Ιουνίου, 2025

Τεχνητή Νοημοσύνη και εργασία: Πώς αλλάζουν οι δεξιότητες που ζητούνται σήμερα

15 Ιουνίου, 2025

Η επόμενη κρίση μετά την πανδημία ξεκινά (και) με τις σπάνιες γαίες

15 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.