• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Καραμανλής: Μετά την ηλεκτρονική διασύνδεση διοδίων προχωράμε στην χιλιομετρική χρέωση
Ειδήσεις

Καραμανλής: Μετά την ηλεκτρονική διασύνδεση διοδίων προχωράμε στην χιλιομετρική χρέωση

14 Δεκεμβρίου, 2020Updated:14 Δεκεμβρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τον οδικό χάρτη των μεγάλων έργων υποδομής της χώρας ύψους 13 δισ. ευρώ που θα πραγματοποιηθούν τα επόμενα χρόνια παρουσίασε ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κώστας Καραμανλής στην Ολομέλεια της Βουλής κατά την συζήτηση του κρατικού προϋπολογισμού.

Παράλληλα, υπογράμμισε ότι μετά την ηλεκτρονική διασύνδεση των διοδίων προχωρά το πρόγραμμα για την χιλιομετρική κοστολόγηση με πρώτη πιλοτική εφαρμογή στην Ολυμπία Οδό.

Ο υπουργός τόνισε δε ότι το προσεχές διάστημα θα υπάρξουν οι απαραίτητες θεσμικές παρεμβάσεις ώστε τα έργα να πραγματοποιηθούν στην χώρα τους και με σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων.

«Μετά από 17 μήνες προσπαθειών να ξεμπλοκάρουν τα μεγάλα έργα και ωα ωριμάσουν τα νεότερα έχουμε ένα συνολικό πακέτο έργων ύψους 13 δισ. ευρώ» είπε ο υπουργός για να απαριθμήσει:

- Γραμμή 4 του Αττικό ΜΕΤΡΟ ύψους 1,5 δισ. ευρώ. Θα αλλάξει την Αττική με δεκαπέντε νέους σταθμούς από το Γουδί εως την Βείκου. Οι πρόδρομες εργασίες ξεκινούν εντός του πρώτου εξαμήνου 2021

- Μετρο Θεσσαλονίκης: Κάποιοι προσφύγανε στο ΣτΕ και θα έχουν την ευθύνη καθυστερήσεων. Όμως θα είναι έτοιμο μέσα στο 2021

- Πάτρα – Πύργος: αν δεν το έχει σπάσει σε 8 κομμάτια ο ΣΥΡΙΖΑ για να ευχαριστήσει εργολάβο καναλάρχη θα ήταν έτοιμο. Εμείς πετύχαμε αλλαγή της απόφασης της Κομισιόν. Το εντάξαμε στην σύμβαση της Ολύμπιας Οδού και περιμένουμε την έγκριση για να ξεκινήσει.

- ΒΟΑΚ:. Σε 17 μήνες διαθέσαμε πάνω από 17 μελέτες, καταλήξαμε σε χάραξη και εντός τριμήνου θα έχουμε την έκθεση περιβαλλοντικών επιπτώσεων

- Ε 25: σε λίγο ξεκινά

- Ακτιο- Αμβρακία: πολύπαθο έργο που μπαίνει σε τροχιά ολοκλήρωσης εως 2023».

Ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι παράλληλα σχεδιάζεται η νέα γενιά έργων με έμφαση στην ανάπτυξη του σιδηροδρομικού δικτύου ώστε να υπάρξει διασύνδεση των μεγάλων λιμανιών και των εθνικών οδών για να καταστεί η χώρα κεντρικό διακομιστικό κέντρο.

Επίσης, έχει καταρτιστεί πλάνο αντιπλημμυρικών έργων ύψους 1,1 δισ. ευρώ που θα πραγματοποιηθούν από τους παραχωρησιούχους των εθνικών οδών.

Το νέο πλάνο περιλαμβάνει και την επέκταση της Αττικής οδού αλλά και την επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς την Δυτική Αττική με δύο νέους σταθμούς από την Ανθούπολη στο Ίλιον.

Τέλος για τις συγκοινωνίες επισήμανε ότι έχουν αναληφθεί σημαντικές πρωτοβουλίες οι οποίες ωστόσο δεν είναι αρκετές για να λύσουν τα προβλήματα των πολιτών.

«Σήμερα στους δρόμους κυκλοφορούν 200 περισσότερα λεωφορεία ΚΤΕΛ . Συνολικά έχουμε κατά μέσο όρο 1.100 περισσότερα δρομολόγια. Προχωρούμε σε λίζινγκ 300 λεωφορείων. Στην Θεσσαλονίκη λειτούργησε με επιτυχία το πρόγραμμα λίζινγκ» είπε.

Ο υπουργός είχε και έντονη αντιπαράθεση με τον κοινοβουλευτικό εκπρόσωπο Πάνο Σκουρλέτη ο οποίος υποστήριξε ότι τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ δεν τηρούν τις υγειονομικές προδιαγραφές για προστασία από τον κορωνοϊό και θα μετατραπούν σε υπερμεταδότες κόβιντ.

«Ποιος τα λέει αυτά. Τα λεωφορεία των ΚΤΕΛ είναι πιο σύγχρονα από αυτά που έχει ο δικός μας στόλος» αντέτεινε ο κ. Καραμανλής με τον κ. Σκουρλέτη να λέει «οι ειδικοί».

Ο υπουργός ανταπαντώντας είπε «έλεος με τον λαϊκισμό. Σταματήστε να σπεκουλάρετε με την πανδημία».

S-400 Τουρκία
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟι ισπανικές μπίζνες του Ταγίπ Ερντογάν
Next Article Aναδρομικά: Πόσα θα λάβουν οι συνταξιούχοι (παραδείγματα)

Related Posts

Ινδία: Απρόβλεπτα καιρικά φαινόμενα πλήττουν επιχειρηματικούς κολοσσούς

30 Ιουνίου, 2025

Metlen: To Protergia Picasso προσφέρει σιγουριά για όλους και τον Ιούλιο!

30 Ιουνίου, 2025

ΙΑΕΑ: Το Ιράν μπορεί να παράγει εμπλουτισμένο ουράνιο άμεσα

30 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.