Westnet: Χρυσό Βραβείο για την καμπάνια της AUX

0

Η Westnet, μέλος του Ομίλου εταιρειών Olympia και κορυφαίος διανομέας προϊόντων τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, έλαβε μια Χρυσή Διάκριση στα διεθνή βραβεία MarCom Awards 2021, για την επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποίησε νωρίτερα μέσα στη χρονιά στο πλαίσιο του λανσαρίσματος των προϊόντων οικιακού κλιματισμού της AUX στην Ελλάδα.

Η Westnet βραβεύτηκε στην κατηγορία “Strategic Communications - Marketing/Promotion Campaign - Product Launch” για την πρωτότυπη καμπάνια «Out-of-the-bAUX», η οποία περιελάμβανε στοχευμένες ενέργειες – ραδιοφωνικά σποτ, outdoor διαφήμιση σε λεωφορεία και μετρό, προϊοντικές καταχωρήσεις - για την τοποθέτηση του brand AUX στην Ελληνική αγορά. Με στόχο την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητάς του στους καταναλωτές και την καθιέρωσή του ως μία αξιόπιστη λύση στο χώρο του κλιματισμού, η καμπάνια βασίστηκε σε μια σειρά έξυπνων λογοπαίγνιων, εκπαιδεύοντας το κοινό σχετικά με τα προϊοντικά χαρακτηριστικά που κάνουν την AUX μια ελκυστική πρόταση.       Αναφορικά με τη διάκριση, ο κ. Ηλίας Ρίζος, Commercial Manager Home Comfort, δήλωσε: «Μέσω της συνεργασίας της με τον κορυφαίο όμιλο AUX, η Westnet αναπτύσσεται πλέον δυναμικά και στην κατηγορία του κλιματισμού. Αποτελώντας τον αποκλειστικό διανομέα της AUX στην Ελλάδα, φέρνουμε στην αγορά προϊόντα προηγμένης τεχνολογίας, κορυφαίου σχεδιασμού και υψηλών επιδόσεων. Η επιτυχημένη καμπάνια μάρκετινγκ που υλοποιήσαμε το προηγούμενο διάστημα, αποτελεί μια δυναμική είσοδο σε μια κατηγορία που η Westnet θα συνεχίσει να επενδύει στο πλαίσιο του στρατηγικού της σχεδιασμού».

Τα MarCom Awards αποτελούν ένα διεθνή θεσμό βραβείων που επιβραβεύει την αριστεία στο μάρκετινγκ και την επικοινωνία, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια και τη δημιουργικότητα των επαγγελματιών του κλάδου. Από την ίδρυσή τους το 2004, τα MarCom έχουν εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες και πιο αξιόπιστες διοργανώσεις στον κόσμο, συγκεντρώνοντας κάθε χρόνο περισσότερες από 6.500 υποψηφιότητες από δεκάδες χώρες. Η διαχείρισή τους γίνεται από την Ένωση Επαγγελματιών Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Association of Marketing and Communication Professionals - AMCP), ένα διεθνή οργανισμό που ιδρύθηκε το 1995 και ο οποίος αποτελείται από έμπειρους επαγγελματίες των κλάδων μάρκετινγκ, επικοινωνίας, διαφήμισης, δημοσίων σχέσεων. Η καμπάνια της Westnet υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία TRABAHO, ενώ προβλήθηκε από την Interbus, εξειδικευμένη εταιρεία στο χώρο της outdoor διαφήμισης.

Η Westnet, εταιρεία του Ομίλου Olympia, κατέχει ηγετική θέση στο χώρο της διανομής προϊόντων τεχνολογίας σε Ελλάδα και Κύπρο, με τη δραστηριότητά της να εκτείνεται σε περισσότερες από 60 χώρες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Η εταιρεία αντιπροσωπεύει μεγάλους κατασκευαστές της παγκόσμιας αγοράς, όπως καταναλωτικές μπαταρίες Toshiba, προϊόντα και λύσεις HP Inc., HP Enterprise, Huawei, Microsoft, Checkpoint, Lenovo, Canon, LG, Samsung, Logitech, Corsair, Philips, Eset, Creative, D-Link, TP-Link, MSI, PFU, ενώ κατέχει κι αποκλειστικά συμβόλαια διανομής με κατασκευαστές όπως Asus, Sharp, Fujitsu, Hitachi, Fitbit, AUX, Amica και Trust. Η Westnet δραστηριοποιείται με τρεις επιχειρηματικές μονάδες: α) IT & Technology, β) Energy Solutions, γ) Home Appliances.

Ξεκίνησε τη λειτουργία της το 2005 ως διανομέας προϊόντων πληροφορικής και το 2012 επεκτάθηκε στην αγορά του mobility με smartphones και tablets. Το 2015, αναπτύχθηκε στην αγορά των accessories, των περιφερειακών, των tech toys και του gaming ενώ το 2016 εισήλθε και στην αγορά των τηλεοράσεων. Το 2018 διεύρυνε περαιτέρω το χαρτοφυλάκιό της με την προσθήκη των οικιακών συσκευών αλλά και των καταναλωτικών μπαταριών. Το 2019 επεκτάθηκε στις κατηγορίες τηλεπικοινωνιακού εξοπλισμού και δικτύωσης, το 2020 στις κατηγορίες cyber security και unified communication ενώ από το 2021 αναπτύσσει την προϊοντική κατηγορία του κλιματισμού.

Τα κεντρικά γραφεία της Westnet βρίσκονται στην Αθήνα, στη Νέα Κηφισιά, ενώ η εταιρεία διατηρεί γραφεία και στη Θεσσαλονίκη. Από το 2017 λειτουργεί και στην Κύπρο, καλύπτοντας τις ανάγκες της κυπριακής αγοράς με τοπική παρουσία, ενώ τον Ιούλιο 2021 ανακοίνωσε την ίδρυση της θυγατρικής της στην Πολωνία.

Share.

Comments are closed.