• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»YouTube: Θα προτείνει για αγορά προϊόντα που εμφανίζονται σε βίντεο
Ειδήσεις

YouTube: Θα προτείνει για αγορά προϊόντα που εμφανίζονται σε βίντεο

26 Μαρτίου, 2021Updated:26 Μαρτίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Προϊόντα που εμφανίζονται σε βίντεο θα προτείνει για αγορά το YouTube.

Το YouTube θα εντοπίζει αντικείμενα που εμφανίζονται σε βίντεο και θα παράγει μια λίστα με σχετικά προϊόντα που θα μπορούσε να αγοράσει ο θεατής, με τις αυτοματοποιημένες αυτές προτάσεις να εμφανίζονται καθώς οι θεατές κάνουν scrolling στην πλατφόρμα.

H τεχνολογία αυτή θα επιτρέπει στους χρήστες να εντοπίζουν προϊόντα που εμφανίζονται στο βίντεο και να ψάχνουν για σχετικό περιεχόμενο, σύμφωνα το BBC.

Η λειτουργία αυτή επί της παρούσης δοκιμάζεται σε κάποιους χρήστες στις ΗΠΑ, μα ειδικοί εκτιμούν πως θα μπορούσε να φέρει δραματικές αλλαγές στη βιομηχανία της διαφήμισης.
«Πειραματιζόμαστε με μια νέα λειτουργία που προβάλλει μια λίστα προϊόντων που εντοπίζονται σε κάποια βίντεο, όπως και σχετιζόμενα προϊόντα», ανακοίνωσε το YouTube.

«Σκοπός είναι να βοηθήσουμε τον κόσμο να εξερευνά περισσότερα βίντεο και πληροφορίες για αυτά τα προϊόντα στο YouTube», πρόσθεσε η εταιρεία.

Για παράδειγμα, σε ένα βίντεο τύπου «top-10 smartphones in 2020», κάποιοι χρήστες θα βλέπουν ένα εικονίδιο συνοδευόμενο από περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα μοντέλα που εμφανίζονται στο βίντεο.

«Από εκεί, οι χρήστες θα μπορούν να εξερευνούν τη σελίδα κάθε προϊόντος για να βλέπουν περισσότερες πληροφορίες, σχετικά βίντεο και επιλογές αγοράς για αυτό το προϊόν» προσθέτει το YouTube.

Η λειτουργία Products in this Video άρχισε να δοκιμάζεται τον Απρίλιο του 2020. Ο αυτόματος εντοπισμός θα συστήνει επίσης βίντεο από άλλους δημιουργούς στην πλατφόρμα, όπου θα εμφανίζονται αυτά τα προϊόντα.

YouTube
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠροϋπολογισμός: Μικρότερο έλλειμμα κατά 1,24 δισ. ευρώ από τις αρχικές προβλέψεις
Next Article 280 θέσεις οπλιτών στην Πολεμική Αεροπορία

Related Posts

Τουρισμός: Αισιόδοξο μήνυμα η αύξηση των αφίξεων κατά 51% σε σχέση το πρώτο δίμηνο του 2022

20 Μαρτίου, 2023

Η Σκόπελος στις 10 πιο εμβληματικές κινηματογραφικές τοποθεσίες του κόσμου

20 Μαρτίου, 2023

Στουρνάρας: Οι ελληνικές τράπεζες δεν έχουν έκθεση στα AT1 της Credit Suisse

20 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.