Accenture Greece: Πώς θα γίνει η μετάβαση στο Purpose-driven banking

0

Το disruption σε έναν παραδοσιακό κλάδο με πολλές αγκυλώσεις, η μετάβαση στην ψηφιακή εποχή και το στοίχημα ανάκτησης της χαμένης εμπιστοσύνης των πελατών θα απασχολήσουν τις τράπεζες τα επόμενα χρόνια.

Η αύξηση του συμβουλευτικού τους ρόλου με στόχο την οικονομική ευμάρεια των πελατών, η δημιουργία εξειδικευμένων υπηρεσιών και προϊόντων σε συγκεκριμένα industries, αλλά και η σωστή εκπαίδευση των καταναλωτών στα νέα ψηφιακά κανάλια εκτιμάται ότι θα αυξήσει δραματικά το engagement και την εμπιστοσύνη.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί:

Share.

Comments are closed.