• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Από λιανέμπορος σε πάροχο υπηρεσιών: Η νέα κίνηση της Shein που αλλάζει τον κλάδο
Πλανήτης

Από λιανέμπορος σε πάροχο υπηρεσιών: Η νέα κίνηση της Shein που αλλάζει τον κλάδο

25 Σεπτεμβρίου, 2025Updated:25 Σεπτεμβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η Shein, ο κινεζικός κολοσσός που έχει ανατρέψει τα δεδομένα στη λιανική μόδας, περνά σε ένα νέο κεφάλαιο της πορείας της. Η εταιρεία, που έχει γίνει συνώνυμη της ταχύτητας και της μαζικής παραγωγής, ανοίγει πλέον το πανίσχυρο δίκτυο παραγωγής της όχι μόνο για τις δικές της ανάγκες αλλά και για τρίτες μάρκες. Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια στρατηγική στροφή που μπορεί να αλλάξει ριζικά τον χάρτη της βιομηχανίας της μόδας.

Η δύναμη του supply chain

Η αλυσίδα εφοδιασμού της Shein έχει χαρακτηριστεί «μαγική», γιατί μπορεί να μετατρέψει ένα απλό σχέδιο σε έτοιμο προς πώληση ρούχο μέσα σε μόλις 5 έως 7 ημέρες. Σε έναν κλάδο όπου οι παραδοσιακές διαδικασίες μπορεί να χρειάζονται εβδομάδες ή ακόμη και μήνες, αυτή η ταχύτητα αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα που δύσκολα μπορεί να αντιγραφεί.

Η Shein δεν περιορίζεται πλέον στο να τροφοδοτεί την πλατφόρμα της με νέα κομμάτια κάθε εβδομάδα, αλλά επιχειρεί να πουλήσει αυτήν τη δυνατότητα σε άλλες εταιρείες, δημιουργώντας μια νέα ροή εσόδων.

Οι πρώτοι πελάτες

Ήδη περίπου 20 μάρκες έχουν μπει στο πρόγραμμα. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται η γαλλική αλυσίδα Pimkie, γνωστή για τα νεανικά της ρούχα, αλλά και το brand του Φιλιππινέζου σχεδιαστή Τζιαν Λασάλα.

Οι συνεργασίες αυτές δεν προσφέρουν μόνο πρόσβαση στην παραγωγική ισχύ και την ταχύτητα της Shein, αλλά και σε υπηρεσίες που συνήθως κοστίζουν ακριβά για μικρότερους παίκτες: από την ανάπτυξη δειγμάτων και τη διαχείριση αποθήκης έως τις πωλήσεις και την εκτέλεση παραγγελιών.

Για πολλές νεοφυείς ή μεσαίες επιχειρήσεις, η δυνατότητα να αξιοποιήσουν μια τόσο εκτεταμένη υποδομή μπορεί να αποδειχθεί καταλυτική για την ανάπτυξή τους.

Η πίεση των δασμών και οι νέες στρατηγικές

Η στροφή της Shein δεν είναι τυχαία. Η εταιρεία βρίσκεται αντιμέτωπη με αυξημένη πίεση από τους αμερικανικούς δασμούς, που περιορίζουν την κερδοφορία της στις Ηνωμένες Πολιτείες – μια από τις μεγαλύτερες αγορές της.

Αναζητώντας νέες πηγές εσόδων, μετατρέπει το παραγωγικό της δίκτυο σε υπηρεσία προς τρίτους, επιδιώκοντας να εδραιώσει την κυριαρχία της ανεξάρτητα από τις εμπορικές αντιπαραθέσεις και τα γεωπολιτικά εμπόδια.

Με αυτόν τον τρόπο, η Shein επιχειρεί να διαφοροποιήσει το επιχειρηματικό της μοντέλο, να αποκτήσει πρόσθετη σταθερότητα και να επεκτείνει την επιρροή της σε ολόκληρη τη βιομηχανία της μόδας.

Από λιανέμπορος σε κέντρο ισχύος

Η φιλοδοξία της Shein είναι πλέον σαφής: να παύσει να θεωρείται απλά μια πλατφόρμα λιανικής fast fashion και να μετατραπεί σε παγκόσμιο «εργοστασιακό κόμβο» που θα εξυπηρετεί δεκάδες μάρκες.

Μια τέτοια εξέλιξη θα την καταστήσει αδιαμφισβήτητο κέντρο ισχύος σε μια αγορά που αλλάζει ραγδαία και πιέζεται από:

  • Την τεχνολογική καινοτομία

  • Τις περιβαλλοντικές απαιτήσεις

  • Τη συνεχή μεταβολή των καταναλωτικών τάσεων

Για την ίδια, πρόκειται για μια κίνηση ματ: δεν περιορίζεται πλέον στον ανταγωνισμό των λιανεμπόρων, αλλά τοποθετείται ως πάροχος υποδομής και υπηρεσιών για ολόκληρο τον κλάδο, με επιρροή που μπορεί να ξεπεράσει τα όρια της fast fashion.

Shein
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑπό τον Οκτώβριο η επέκταση της μηνιαίας υποβολής ΦΠΑ: Τι πρέπει να ξέρουν οι επιχειρήσεις
Next Article Υψηλή ζήτηση για το ομόλογο της Intralot – Στο 6,75% το επιτόκιο

Related Posts

Apple vs ΕΕ: Σύγκρουση για τον Νόμο των Ψηφιακών Αγορών

25 Σεπτεμβρίου, 2025

Ελβετία: Οι δασμοί των ΗΠΑ «φρενάρουν» την οικονομία της – Προειδοποιήσεις απο την SNB

25 Σεπτεμβρίου, 2025

Το τουρκικό χρηματιστήριο σε ελεύθερη πτώση - Οι επενδυτές υποχωρούν λόγω πολιτικών κινδύνων

24 Σεπτεμβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.