• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Αττική Οδός: Νέα έξοδος στη Μεταμόρφωση – Στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το σύνολο των έργων
Επιχειρήσεις

Αττική Οδός: Νέα έξοδος στη Μεταμόρφωση – Στη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ το σύνολο των έργων

22 Σεπτεμβρίου, 2025Updated:22 Σεπτεμβρίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Την έναρξη μιας σημαντικής παρέμβασης που φιλοδοξεί να αλλάξει την εικόνα της Αττικής Οδού ανακοίνωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας. Στόχος, η αποσυμφόρηση του πιο «πνιγμένου» κόμβου του οδικού δικτύου, αυτού της Μεταμόρφωσης.

Όσοι οδηγοί κατευθύνονται από την Αττική Οδό προς την εθνική οδό Αθηνών–Λαμίας γνωρίζουν καλά το σημείο: δύο διαφορετικές ροές –από Ελευσίνα και Αεροδρόμιο– αναγκάζονται να ενωθούν σε μία λωρίδα. Το αποτέλεσμα είναι ουρές, καθυστερήσεις και αυξημένο κυκλοφοριακό χάος.

Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, θα διαμορφωθούν δύο ξεχωριστές έξοδοι, με απόσταση περίπου 150 μέτρων μεταξύ τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι οδηγοί που έρχονται από διαφορετικές κατευθύνσεις δεν θα συναντώνται στο ίδιο «στενό πέρασμα».

Η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που διαχειρίζεται την Αττική Οδό, αναλαμβάνει τις μελέτες και στη συνέχεια την υλοποίηση του έργου. Η ολοκλήρωση τοποθετείται στο 2026, χωρίς καμία επιβάρυνση στα διόδια, όπως διαβεβαίωσε ο υπουργός.

Εφόσον το σχέδιο αποδώσει, η κυκλοφορία στο συγκεκριμένο σημείο θα βελτιωθεί κατά περίπου 50%. Για τους χιλιάδες οδηγούς που περνούν καθημερινά από τον κόμβο, αυτό σημαίνει λιγότερη ταλαιπωρία και περισσότερο χρόνο στον προορισμό τους.

top business Αττική Οδός ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleH INTRACOM DEFENSE στην Διεθνή Έκθεση DSEI 2025
Next Article Εκρηκτική αύξηση των κυβερνοεπιθέσεων σε smartphones το α’ εξάμηνο του 2025

Related Posts

H INTRACOM DEFENSE στην Διεθνή Έκθεση DSEI 2025

22 Σεπτεμβρίου, 2025

Νέα Οδός: Κυκλοφοριακές Ρυθμίσεις στον ΑΘΕ για την εκτέλεση ασφαλτικών εργασιών

22 Σεπτεμβρίου, 2025

ΔΕΗ: Προχωρά η κατασκευή μονάδας ΣΗΘΥΑ για τις ανάγκες τηλεθέρμανσης της Δ. Μακεδονίας

22 Σεπτεμβρίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.