ΔΕΔΔΗΕ: Πώς θα αναφέρετε τη βλάβη ηλεκτροδότησης – Συνεχίζονται οι εργασίες αποκατάστασης

0

Καθ’ όλη τη διάρκεια της νύχτας αναμένεται να συνεχίσουν τα συνεργεία του ΔΕΔΔΗΕ, τις εργασίες αποκατάστασης των ζημιών που προκάλεσε η κακοκαιρία «Μήδεια», στο δίκτυο των περιοχών Εκάλης, Διονύσου, Άγιο Στέφανο, Κρυονέρι, Άνοιξη, Δροσιά και Κάλαμο, για την επανηλεκτροδότηση άλλων 4.000 νοικοκυριών.

Στον μαραθώνιο αυτό αγώνα, ο ΔΕΔΔΗΕ θέλει να ευχαριστήσει θερμά την Πολιτική Προστασία, τα συνεργεία και τα στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων και της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας για την καθοριστική και πολύτιμη συνδρομή τους.

Ο ΔΕΔΔΗΕ καλεί όλους τους πολίτες που συνεχίζουν να αντιμετωπίζουν προβλήματα ηλεκτροδότησης στις περιοχές που σημειώθηκαν ζημιές στο Δίκτυο από την κακοκαιρία, να επικοινωνήσουν άμεσα με την Εταιρία προκειμένου να εξεταστεί η περίπτωση μεμονωμένης βλάβης.

Η επικοινωνία με τον ΔΕΔΔΗΕ μπορεί να γίνει τηλεφωνικά στο 11500 ή 2111900500, μέσω της εφαρμογής MyDEDDiE app σε Android και iOS από το κινητό τους ή και μέσω υπολογιστή από την ιστοσελίδα του ΔΕΔΔΗΕ στο Online Δήλωση Βλάβης (deddie.gr)

Share.

Comments are closed.