• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Economist: Ποιες είναι οι δύο μεγάλες προκλήσεις για την εταιρεία παιχνιδιών Lego
Οικονομία

Economist: Ποιες είναι οι δύο μεγάλες προκλήσεις για την εταιρεία παιχνιδιών Lego

30 Δεκεμβρίου, 2024Updated:30 Δεκεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η Lego έχει καταφέρει να εξελιχθεί σε ηγέτιδα στον τομέα των παιχνιδιών, λανσάροντας καινοτόμες σειρές και «αναγνωρίζοντας» τις ανάγκες του κοινού της. Τα τελευταία 20 χρόνια, η εταιρεία έχει σημειώσει εκπληκτική πρόοδο στα έσοδά της, τα οποία έχουν δεκαπλασιαστεί, φθάνοντας τα 9,7 δισ. δολάρια το 2023.

Πριν από μια δεκαετία, η Lego έγινε η μεγαλύτερη κατασκευάστρια παιχνιδιών στον κόσμο με βάση τα έσοδα. Σήμερα, οι πωλήσεις της ξεπερνούν αυτές των δύο μεγαλύτερων ανταγωνιστών της, της Mattel, που δημιούργησε την Barbie, και της Hasbro, κατασκευαστή των όπλων Nerf, μαζί.

Το 2023, η Lego άνοιξε 147 νέα καταστήματα παγκοσμίως, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό τους σε 1.031, ενώ κατασκεύασε εργοστάσια στην Αμερική και το Βιετνάμ. Στο πρώτο εξάμηνο του 2024, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 13% σε ετήσια βάση, παρά τη συρρίκνωση της παγκόσμιας αγοράς παιχνιδιών, σημειώνοντας μια εντυπωσιακή ανάκαμψη μετά τα δύσκολα χρόνια του 2003-4, όταν η εταιρεία αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα λόγω της επέκτασής της σε διάφορες δραστηριότητες.

Θα συνεχιστεί η επιτυχία;

Μπορεί ο κατασκευαστής παιχνιδιών να διατηρήσει την επιτυχία του; «Πρέπει να παραμείνουμε επίκαιροι για παιδιά και ενήλικες», δηλώνει ο CEO της Lego, Νιλς Κρίστιανσεν. Σύμφωνα με το Economist, η Lego συνεχίζει να λανσάρει νέα σετ, με σχεδόν τα μισά από τα προϊόντα της γκάμας του 2023 να κυκλοφορούν εκείνη τη χρονιά. Η εταιρεία κατασκευάζει επίσης περισσότερα από 140 περίτεχνα σετ, κάποια από τα οποία περιλαμβάνουν χιλιάδες κομμάτια, για ενήλικες λάτρεις της, οι οποίοι πλέον αντιπροσωπεύουν το 20% των πωλήσεων της.

Ωστόσο, ο ανταγωνισμός με το διαδίκτυο για τον χρόνο των παιδιών είναι δύσκολος. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ακαδημία Παιδικής και Εφηβικής Ψυχιατρικής, τα παιδιά στην Αμερική ηλικίας 8-12 ετών περνούν κατά μέσο όρο 4-6 ώρες την ημέρα παρακολουθώντας οθόνες διαφόρων τύπων, από smartphones μέχρι τηλεοράσεις. Γι’ αυτό το λόγο, το 2022, η Lego επένδυσε σε συνεργασία με την Epic Games, δημιουργό του δημοφιλούς βιντεοπαιχνιδιού «Fortnite», προκειμένου να δημιουργήσει «συναρπαστικές ψηφιακές εμπειρίες για παιδιά όλων των ηλικιών». Η συμφωνία αυτή έχει αποδειχθεί ιδιαίτερα επικερδής.

Ωστόσο, οι προσπάθειες της Lego να βρει μια βιώσιμη εναλλακτική λύση για το πλαστικό, το οποίο αποτελεί άλλη μια μεγάλη πρόκληση για την εταιρεία, δεν έχουν φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. Παρόλα αυτά, ο Κρίστιανσεν έχει θέσει στόχο να κατασκευάζει τουβλάκια αποκλειστικά από βιώσιμα υλικά μέχρι το 2032. Η Lego έχει ήδη αρχίσει να παράγει κάποια κομμάτια από ένα νέο πλαστικό που παράγεται με τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και ανακυκλωμένων υλικών. Η ανανεώσιμη ρητίνη, ωστόσο, είναι έως και 60% ακριβότερη από το πλαστικό που παράγεται από ορυκτά καύσιμα, αλλά ο Κρίστιανσεν δηλώνει έτοιμος να απορροφήσει το κόστος.

Με μεγάλες ποσότητες, η Lego ελπίζει να δημιουργήσει αγορά για το νέο υλικό και να μειώσει το κόστος του. Στοχεύει, επίσης, να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα της κατά 37% μέχρι το 2032 (σε σχέση με το 2019) και να γίνει ουδέτερη σε άνθρακα μέχρι το 2050.

Economist επιλογές
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΠροσλήψεις στην ISOMAT
Next Article Θέσεις εργασίας στην Toyota Ελλάς

Related Posts

Στο στόχαστρο της ΑΑΔΕ όσοι αμφισβήτησαν τα τεκμήρια – Έλεγχοι σε λογαριασμούς, σπίτια και μετρητά

14 Ιουλίου, 2025

Μεταδημότευση μέσω gov.gr: Ολες οι αλλαγές για τις αιτήσεις

14 Ιουλίου, 2025

Πρεμιέρα για τις καλοκαιρινές εκπτώσεις - Όσα πρέπει να ξέρουν οι καταναλωτές

14 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.