• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Επιχειρήσεις»Η ΔΕΗ ακούει τις ανάγκες των πελατών και απαντά με προσωποποιημένες λύσεις
Επιχειρήσεις

Η ΔΕΗ ακούει τις ανάγκες των πελατών και απαντά με προσωποποιημένες λύσεις

16 Δεκεμβρίου, 2024Updated:16 Δεκεμβρίου, 2024Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Οι ανάγκες των πελατών και πώς ακούγοντας τες με προσοχή και ενσυναίσθηση, αυτές μετατρέπονται σε  προσωποποιημένες λύσεις, βρέθηκαν στο επίκεντρο του 7ου Συνεδρίου Εμπορίας του Ομίλου ΔΕΗ που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo στις 13 Δεκεμβρίου.

Χτίζοντας πάνω στα άλματα που έχουν γίνει τα τελευταία χρόνια στην εμπειρία των πελατών της ΔΕΗ, σε κάθε σημείο επαφής με την εταιρεία (καταστήματα, call centers, ψηφιακό κόσμο) και στα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καλύπτουν τις ανάγκες τους στην εποχή του νέου εξηλεκτρισμού, οι εργασίες του φετινού συνεδρίου στόχευσαν στη σημασία που η ΔΕΗ δίνει στο να ακούει τους πελάτες της, με έμφαση για το 2025 στους νέους, τις οικογένειες με μικρά παιδιά και τις μικρές ελληνικές επιχειρήσεις.

Σε έναν εντυπωσιακό χώρο, όπου ξεχώριζε τo immersive room, οι σύνεδροι βιώσαν με όλες τις αισθήσεις τους και με τη δύναμη της τεχνολογίας, την ιστορία του ηλεκτρισμού και της ΔΕΗ. Οι περισσότεροι από 1000 συμμετέχοντες, από όλες τις ομάδες της Εμπορίας της ΔΕΗ καθώς και για πρώτη φορά από τον Κωτσόβολο και τις εταιρείες της ΔΕΗ στο εξωτερικό, μοιράστηκαν το όραμα για τη μετεξέλιξη της ΔΕΗ από ένα πάροχο ενέργειας σε μία ολοκληρωμένη εταιρεία καινοτόμων λύσεων, που στέκεται δίπλα στους πελάτες της. Η ΔΕΗ προσφέρει πλέον μια πολυδιάστατη εμπειρία που ξεπερνά τα όρια της ενέργειας και οι πελάτες της απολαμβάνουν μια σειρά από ολοκληρωμένες υπηρεσίες και προϊόντα  ενέργειας που σέβονται τις ανάγκες τους για έλεγχο, ευελιξία, διαφάνεια και εξοικονόμηση.

Κατά τις εργασίες του συνεδρίου, τα στελέχη του Ομίλου συζήτησαν τη στρατηγική της ΔΕΗ και τις επόμενες κινήσεις που θα διαμορφώσουν το μέλλον της αγοράς. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν σημαντικές ανακοινώσεις, να μοιραστούν insights πελατών και ιδέες που ενισχύουν τη δυναμική της ΔΕΗ ως ηγέτη του κλάδου.

Τιμητικός καλεσμένος της εκδήλωσης ήταν ο θρύλος του ελληνικού μπάσκετ, Νίκος Γκάλης. Με τη χαρακτηριστική του σεμνότητα και το πάθος του, μίλησε για τις αξίες της ομαδικότητας, της επιμονής και της πίστης στον στόχο, και τη σημασία του να ανοίγεις νέους δρόμους, σε όποιο πεδίο κι αν είσαι ταγμένος.

Το συνέδριο ανέδειξε τη διαρκή δέσμευση της ΔΕΗ για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, καθώς για δεύτερη συνεχόμενη φορά, καταμετρήθηκε πλήρως το ανθρακικό αποτύπωμα της διοργάνωσης και η ενέργεια που καταναλώθηκε θα αντισταθμιστεί μέσω της εγκατάστασης φωτοβολταϊκού συστήματος στη Χριστιανική Στέγη Κοριτσιού «Η Αγία Άννα». Το φωτοβολταϊκό σύστημα εγκατεστημένης ισχύος 10 kW που θα  χρηματοδοτήσει και θα εγκαταστήσει η ΔΕΗ αναμένεται να παράγει 13.500 kWh και θα αποτρέπει την εκπομπή 5,4 τόνων  CO2 ετησίως.

Το 7ο Συνέδριο Εμπορίας της ΔΕΗ ήταν κάτι παραπάνω από μια εταιρική εκδήλωση. Ήταν μια ευκαιρία να παρουσιαστεί η δυναμική ταυτότητα και στρατηγική ενός Ομίλου που αλλάζει, εξελίσσεται συνεχώς και οδηγεί την αγορά με καινοτόμες λύσεις. Με το βλέμμα στραμμένο στο μέλλον, η ΔΕΗ συνεχίζει να επαναπροσδιορίζει τι σημαίνει να είσαι πρωτοπόρος στην ενέργεια, αλλά και πέρα από αυτήν.

top business δεη
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ Ήβη Αδάμου έκανε το shopping διασκέδαση στο Smart Park – Μια μοναδική συναυλία powered by ΣΚΡΑΤΣ με πολλές εορταστικές εκπλήξεις
Next Article Eurolife FFH: Συνεργασία με την Πλακεντία Κτηνιατρική Κλινική για το πρόγραμμα ασφάλισης κατοικιδίων "My Happy Pet"

Related Posts

Μινέρβα: Πράσινο φως από Επ. Ανταγωνισμού στην απόκτηση των σημάτων Αλτις, Ελάνθη, SOL και Φλώρα

13 Ιουνίου, 2025

Η Alpha Bank σε διάλογο με την ελληνική επενδυτική κοινότητα

13 Ιουνίου, 2025

Εθνικός Ηλεκτρονικός Φάκελος Υγείας: ένα έργο ψηφιακοποίησης της φροντίδας υγείας στην Ελλάδα από την COSMOTE TELEKOM για την Η.ΔΙ.ΚΑ

13 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.