• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Κ. Καραμανλής: Αυτή είναι η σημερινή κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Τι έχει αλλάξει από το καλοκαίρι του 2019
Ειδήσεις

Κ. Καραμανλής: Αυτή είναι η σημερινή κατάσταση στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς - Τι έχει αλλάξει από το καλοκαίρι του 2019

30 Νοεμβρίου, 2021Updated:30 Νοεμβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Θεαματική αύξηση έχουν σημειώσει τα μέσα μαζικής μεταφοράς που βρίσκονται σε κυκλοφορία στην παρούσα φάση, σε σχέση με την κατάσταση που παρέλαβε η σημερινή κυβέρνηση.

Στην ενίσχυση των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς και την εφαρμογή του «καθαρού» δακτυλίου αναφέρθηκε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών  κ. Κώστας Καραμανλής, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση για το κυκλοφοριακό ζήτημα στο πλαίσιο του κοινοβουλευτικού ελέγχου. Ο κ. Καραμανλής επισήμανε ότι σε όλες τις πρωτεύουσες της Ευρώπης το κυκλοφοριακό πρόβλημα έχει επιδεινωθεί τα τελευταία δύο χρόνια, διότι λιγότεροι επιβάτες χρησιμοποιούν τα ΜΜΜ. Για αυτό και αποφασίστηκε, κατόπιν εισήγησης των ειδικών, η εφαρμογή του δακτυλίου, όχι όμως απλά με το σύστημα των μονών- ζυγών.

«Πλέον μιλάμε για έναν ‘‘καθαρό’’ δακτύλιο, καθώς κυκλοφορούν σε αυτόν ελεύθερα τα οχήματα συγκεκριμένων κατηγοριών, όπως τα ηλεκτρικά, τα εκ κατασκευής φυσικού αερίου και υγραερίου, τα υβριδικά, καθώς και τα οχήματα κατηγορίας Euro6 που εκπέμπουν κάτω από 120 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα. Με αυτόν τον τρόπο προσπαθούμε να  αντιμετωπίσουμε όχι μόνο το κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά και το περιβαλλοντικό», σημείωσε ο κ Καραμανλής. Και υπογράμμισε πως παράλληλα μειώθηκαν στο μισό οι άδειες δακτυλίου.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε πως όλα τα στοιχεία καταδεικνύουν ότι η κατάσταση είναι σαφώς βελτιωμένη μετά την εφαρμογή του μέτρου. «Δεν έχει καμία σχέση το τι γίνεται στο κέντρο της Αθήνας σήμερα με το τι γινόταν πριν εφαρμοστεί αυτή η διαδικασία», τόνισε. Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε και στην ενίσχυση των ΜΜΜ με στοιχεία. Υπενθύμισε ότι τον Ιούλιο του 2019, κυκλοφορούσαν 850 λεωφορεία στην Αθήνα και σήμερα ο αριθμός αυτός έχει αυξηθεί στα 1.320. Υπενθύμισε επίσης ότι το 2019 ήταν εκτός λειτουργίας το ένα τρίτο των συρμών του Μετρό της Αθήνας. Ειδικότερα, το 2019 ήταν σε λειτουργία 32 συρμοί και σήμερα είναι 38.

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών υπογράμμισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ έκανε μηδέν προσλήψεις στα ΜΜΜ, ενώ η Κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας έκανε 1.389. Αλλά και ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είχε καταργήσει τρεις στάσεις του Τραμ και είχε παραλάβει μηδέν νέους συρμούς, ενώ η σημερινή Κυβέρνηση έφερε ξανά το Τραμ στο Σύνταγμα, παρέλαβε 25 νέους συρμούς και σύντομα θα επεκταθεί το Τραμ και προς τον Πειραιά. Ο κ. Καραμανλής υπενθύμισε τέλος ότι η δήθεν φιλολαϊκή αριστερή Κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ πήγε το εισιτήριο στο 1,40 και η Νέα Δημοκρατία το επανέφερε στο 1,20.

Επισήμανε ότι το κυκλοφοριακό αντιμετωπίζεται με την ενίσχυση των ΜΜΜ και αυτό κάνει η Κυβέρνηση, ώστε η Ελλάδα να φτάσει το μέσο όρο της Ευρώπης όσον αφορά στις μετακινήσεις με αστικές συγκοινωνίες. Ανέφερε ότι σε όλη την Ευρώπη στόχος είναι το ένα τρίτο των μετακινήσεων στα μεγάλα αστικά κέντρα να γίνονται με ΜΜΜ, όμως στην Ελλάδα το ποσοστό αυτό είχε πέσει στο 25% επί ΣΥΡΙΖΑ και τώρα γίνονται προσπάθειες να φτάσει τουλάχιστον το 30%.

Ο κ. Καραμανλής εξήγησε ότι το κυκλοφοριακό ζήτημα δεν αφορά μόνο την Κυβέρνηση ή μόνο το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, αλλά και το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας και το Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, καθώς και την Περιφέρεια Αττικής και το Δήμο Αθηναίων. «Βρισκόμαστε σε αγαστή συνεργασία για να βρούμε λύσεις. Με αυτό τον τρόπο δεν πετάμε το μπαλάκι. Λέμε κάτι πολύ απλό, που προφανώς ο ΣΥΡΙΖΑ αρνείται να καταλάβει: Ότι σε μία κοινοβουλευτική Δημοκρατία, σε ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό κράτος, οι φορείς πρέπει να κάθονται μαζί και να συζητούν και αυτό κάνουμε».

Καραμανλής
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚυβέρνηση: Πρόσω ολοταχώς για μια ανθεκτική επόμενη μέρα, σε εγρήγορση για την πανδημία
Next Article Κορωνοϊός: Νέο εμβόλιο για τη μετάλλαξη «Όμικρον» ετοιμάζει η BioNTech

Related Posts

ESET: Παρακολουθείται το τηλέφωνό σας; Οι κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των κινητών συσκευών

11 Ιουλίου, 2025

OPEC: Η ζήτηση για πετρέλαιο θα αυξάνεται έως το 2050 παρά την «στροφή» στην πράσινη ενέργεια

11 Ιουλίου, 2025

Goldman Sachs: Αμφισβητείται ο ρόλος του δολαρίου ως «ασφαλές καταφύγιο»

11 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.