• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Μητσοτάκης: Τέλος από το 2030 η πώληση ΙΧ βενζίνης, ντίζελ
Ειδήσεις

Μητσοτάκης: Τέλος από το 2030 η πώληση ΙΧ βενζίνης, ντίζελ

5 Νοεμβρίου, 2021Updated:5 Νοεμβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια3 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Από το 2030 θα σταματήσουν να πωλούνται νέα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης (βενζίνη, ντίζελ), σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, στο υπουργικό συμβούλιο. 

Παράλληλα, ο Πρωθυπουργός είπε ότι από το 2023 θα καταργηθούν οι καυστήρες πετρελαίου σε νέα σπίτια, όπου υπάρχει δυνατότητα σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου.

Συγκεκριμένα, από το 2023 σε όλα τα νέα σπίτια που θα κατασκευάζονται θα απαγορεύεται η εγκατάσταση καυστήρων πετρελαίου εκεί που υπάρχει επαρκές δίκτυο φυσικού αερίου.

Από το 2025 όλα τα νέα ταξί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, αλλά και το 1/3 των ενοικιαζόμενων οχημάτων, θα πρέπει να είναι ή ηλεκτρικά ή οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Και από το 2030 θα απαγορεύεται η πώληση νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

«Ξέρω ότι οι στόχοι αυτοί είναι φιλόδοξοι, είναι όμως αναγκαίοι και με το σχέδιο το οποίο έχουμε στη διάθεσή μας μπορούν να γίνουν και ρεαλιστικοί», είπε ο Πρωθυπουργός στη διάρκεια του υπουργικού με αφορμή την παρουσίαση σε αυτό, σειράς πρωτοβουλιών για τις δεσμεύσεις της χώρας απέναντι στη μάχη για την κλιματική αλλαγή.

Η πρώτη αφορά το κλιματικό νόμο, που αποκτά επιτέλους και η Ελλάδα. Οι υπόλοιπες αφορούν τη δεύτερη φάση αδειοδοτικής απλοποίησης των ΑΠΕ, το καθεστώς ανάπτυξης υπεράκτιων αιολικών πάρκων, καθώς και για το πλαίσιο εγκατάστασης και λειτουργίας μονάδων αποθήκευσης ενέργειας.

Ο κλιματικός νόμος θα αποτελέσει το εθνικό πλαίσιο που θα αποτυπώνει την ελάττωση των εκπομπών αερίων ρύπων στην ατμόσφαιρα κατά 55% με χρονικό περιθώριο δεκαετίας, δεδομένης της ευρωπαϊκής πολιτικής «FitFor55» έως το 2030. Συνιστά στην ουσία τον νομικά δεσμευτικό «οδικό χάρτη» της χώρας για την επίτευξη κλιματικής ουδετερότητας έως το 2050, στο πλαίσιο του στόχου που έχει θέσει η ΕΕ για μία οικονομία μηδενικού ανθρακικού αποτυπώματος έως τα μέσα του αιώνα.

Αύριο, Παρασκευή, ο πρωθυπουργός θα βρεθεί στη Χάλκη, προκειμένου να εγκαινιάσει την πρωτοβουλία GR - eco islands, η οποία θα δείξει ένα υπόδειγμα μετάβασης των μικρών και ύστερα των μεγάλων νησιών μας στην πράσινη εποχή. Κάτι το οποίο σημαίνει όχι απλά καθαρότερο περιβάλλον αλλά και φθηνότερο ρεύμα για όλους.

Για τους λιγνίτες, ο Πρωθυπουργός ανέφερε ότι το αργότερο έως το 2023 θα έχουν κλείσει όλες οι παλιές ρυπογόνες μονάδες της ΔΕΗ και ως το 2028 το αργότερο - μπορεί και νωρίτερα - θα έχουμε πλήρως απεξαρτηθεί από την καύση λιγνίτη.

Ακόμα, αναφορά έκανε ο πρωθυπουργός και στις τελευταίες πρωτοβουλίες για να αποτελέσει η Ελλάδα κόμβο μεταφοράς καθαρής ενέργειας στη Μεσόγειο, όπως την πρόσφατη συμφωνία με την Αίγυπτο για την ηλεκτρική διασύνδεση, μέσω της οποίας θα μεταφέρεται καθαρό ρεύμα από τον ήλιο της Αφρικής στην Ελλάδα και από εκεί στην Ευρώπη.

Στην ίδια λογική αναφέρθηκε και στη συνεργασία με Σαουδική Αραβία, όπου η Ελλάδα μπορεί να καταστεί κόμβος εισόδου πράσινου υδρογόνου που θα παράγεται στη Μέση Ανατολή και μέσω της Ελλάδας θα εισάγεται στην ευρωπαϊκή αγορά.

Επίσης, χαρακτήρισε εξαιρετικά ενθαρρυντική την αποτίμηση στην οποία διενεργείται η αύξηση μετοχικού κεφαλαίου της ΔΕΗ, λέγοντας ότι «μία ισχυρή ΔEΗ μπορεί να στηρίξει τους καταναλωτές στη δυσκολία την οποία αντιμετωπίζουμε σήμερα, απορροφώντας ένα μέρος των αυξήσεων των τιμών της ηλεκτρικής ενέργειας, θα γίνει ταυτόχρονα όμως και πρωταγωνιστής στην πράσινη μετάβαση και στην Ελλάδα και στα Βαλκάνια».

 

Πηγή: Lykavitos.gr

Μητσοτάκης
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article17 θέσεις συμβασιούχων στον ΔΕΔΔΗΕ
Next Article 7 θέσεις συμβασιούχων στην ΕΦΑ Χανίων

Related Posts

Οι παγετώνες στην Ελβετία υποχωρούν: Ποιες είναι οι συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη

14 Ιουλίου, 2025

Ferrari: Πώς μια δικαστική απόφαση ενισχύει το εμπορικό σήμα Testarossa

14 Ιουλίου, 2025

Νέες επιχειρήσεις: Πώς να εξασφαλίσετε δωρεάν δημόσια χρηματοδότηση

14 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.