• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2035 – Τι λένε οι ειδικοί
Οικονομία

Μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2035 – Τι λένε οι ειδικοί

19 Μαρτίου, 2023Updated:19 Μαρτίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η απόφαση έχει παρθεί. Από το 2035 και μετά, η Ευρώπη (και η Καλιφόρνια) δεν θα επιτρέπει την πώληση συμβατικών αυτοκινήτων. Και μόνο ηλεκτρικά μοντέλα θα υπάρχουν στην αγορά για να επιλέξει ο καταναλωτής.

Παρά τις αντιδράσεις που σημειώθηκαν το τελευταίο διάστημα από τη Γερμανία και την Ιταλία (για διαφορετικούς λόγους σε κάθε περίπτωση), όλα δείχνουν ότι το 2035 είναι το ορόσημο για την οριστική στροφή προς την ηλεκτροκίνηση.

Μιλάμε δηλαδή για μόλις 12 χρόνια από τώρα, κάτι που για αρκετούς είναι ένα μικρό χρονικό διάστημα. Και οι σκεπτικιστές για την απόφαση αυτή γίνονται όλο και περισσότεροι, καθώς υπάρχουν πολλά θέματα που πρέπει να επιλυθούν μέχρι να φτάσουμε σε εκείνο το σημείο.

Σε μία έρευνα που έγινε από κοινού από την ΑΒΒ Robotics και την Automotive Manufacturing Solutions, το 59% όσων συμμετείχαν απάντησαν ότι έχουν αμφιβολίες για το αν μπορεί να τηρηθεί το χρονοδιάγραμμα.

Ο λόγοι που επικαλούνται είναι πολλοί και σημαντικοί. Όπως για παράδειγμα οι δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει η αυτοκινητοβιομηχανία για την προμήθεια μεγάλου αριθμού μπαταριών.

Για να γίνει αυτό θα απαιτηθούν τεράστιες επενδύσεις για τη δημιουργία εργοστασίων κατασκευής μπαταριών. Ενώ και οι πρώτες ύλες θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να υπάρξουν σε αντίστοιχες ποσότητες, κάτι που προφανώς θα εκτοξεύσει στα ύψη την τιμή τους.

Υπάρχει επίσης και το θέμα των υποδομών δημόσιας φόρτισης, όπου παρά τις μεγάλες επενδύσεις και την διαρκή επέκταση, είναι σίγουρο ότι θα αποτελέσει ένα σημαντικό ανασταλτικό παράγοντα για την καθιέρωση της ηλεκτροκίνησης μετά το 2035.

Από τους συμμετέχοντες στην έρευνα, το 26% θεωρεί το δίκτυο το μεγαλύτερο πρόβλημα για την εξάπλωση της ηλεκτροκίνησης, ενώ ένα 17% εστιάζει στις υψηλές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε σύγκριση με τα συμβατικά.

Στην έρευνα συμμετείχαν σχεδόν 600 στελέχη και ειδικοί της αυτοκινητοβιομηχανίας, μαζί με προμηθευτές, μηχανικούς και εργαζόμενους στον χώρο της παραγωγής.

Μόνο 11% από τους συμμετέχοντες δήλωσαν ότι πιστεύουν πως θα επιτευχθούν οι στόχοι για την ηλεκτροκίνηση στην επόμενη δεκαετία. Ενώ το 18% δήλωσε ότι δεν πιστεύει πως αυτοί οι στόχοι είναι ρεαλιστικοί και πως δεν θα επιτευχθούν στο χρονικό όριο που έχει τεθεί.

Η έρευνα ρώτησε τους ίδιους εμπειρογνώμονες εάν πίστευαν ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα μπορούσε να προσφέρει βιώσιμες μεθόδους παραγωγής, και το αποτέλεσμα ήταν ιδιαίτερα θετικό αν και όλοι εστιάζουν στο ότι θα ανεβάσει το κόστος, άρα θα κάνει και αρκετά ακριβότερα τα αυτοκίνητα μακροπρόθεσμα.

featured Αυτοκίνητα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΓιατί οι ιδιοκτήτες πολυτελών ξενοδοχείων επενδύουν στις κρουαζιέρες
Next Article Eκλεισε η εξαγορά της Credit Suisse από τη UBS - Ανακοινώθηκε από την ελβετική κυβέρνηση

Related Posts

Υπουργείο Οικονομικών: Ανοδική αναθεώρηση του ρυθμού ανάπτυξης σε 2,3% το 2023

27 Μαρτίου, 2023

Ακρίβεια: Τα πέντε καθημερινά προϊόντα που «καίνε» τους καταναλωτές

26 Μαρτίου, 2023

Ακρίβεια: Βάζει «φρένο» στον καφέ εκτός σπιτιού – Τι δείχνει νέα έρευνα

26 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.