• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Γιατί οι ιδιοκτήτες πολυτελών ξενοδοχείων επενδύουν στις κρουαζιέρες
Πλανήτης

Γιατί οι ιδιοκτήτες πολυτελών ξενοδοχείων επενδύουν στις κρουαζιέρες

19 Μαρτίου, 2023Updated:19 Μαρτίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η επένδυση της Marriott International Inc., του μεγαλύτερου ξενοδοχειακού ομίλου στον κόσμο και της ιδιοκτήτριας Ritz-Carlton, στον κλάδο της κρουαζιέρας πολυτελείας είναι μέρος ενός νέου κύματος εταιρειών υψηλής ποιότητας που στοχεύουν να προσελκύσουν πλούσιους πελάτες.

Η Aman Resorts, για παράδειγμα, εταιρεία η οποία ανήκει στον προγραμματιστή ακινήτων, Βλαντισλάφ Ντορονίν, πρόκειται να δημιουργήσει το 2025 σε συνεργασία με την Cruise Saudi, ένα νέο φορέα εκμετάλλευσης που ανήκει στο ταμείο δημοσίων επενδύσεων της Σαουδικής Αραβίας.

Παράλληλα, η Four Seasons, της οποίας οι δισεκατομμυριούχοι ιδιοκτήτες Μπιλ Γκέιτς και πρίγκιπας Αλ Γουαλίντ μπιν Ταλάλ έχουν τα δικά τους γιοτ, σχεδιάζει επίσης, να κάνει το ντεμπούτο της στην εν λόγω αγορά. 

«Το πρώτο σκάφος του μελλοντικού μας στόλου θα σαλπάρει το 2025 με 95 οικιστικού τύπου σουίτες και κόστος κατασκευής 4,2 εκατομμυρίων δολαρίων η καθεμία», δήλωσε ο Λάρι Πίμεντελ, ο οποίος αξιοποιήθηκε από την Four Seasons για να ηγηθεί της επέκτασής της στον κλάδο.
Στο μεταξύ και ο δισεκατομμυριούχος μεγιστάνας της κρουαζιέρας Μανφρέντι Λεφέβρ Ντ’οβιντιό αγόρασε δύο πλοία Crystal Cruise πέρυσι με την A&K Travel Group που αναβαθμίζονται σε πολυτελή πλοία. «Σκεφτήκαμε να συνεργαστούμε με μια ξενοδοχειακή επωνυμία, αλλά τελικά επιλέξαμε να προχωρήσουμε ανεξάρτητα και να τοποθετηθούμε στην κορυφή του κλάδου πολυτελείας», δήλωσε νωρίτερα αυτή την εβδομάδα. «Οι κρουαζιέρες κοστίζουν το 60% των αντίστοιχων διακοπών σε ξενοδοχείο, και σήμερα ακόμη λιγότερο από αυτό», υπογραμμίζει.

Τα πολυτελή ταξίδια ανακάμπτουν ταχύτερα από την ευρύτερη αγορά και αποδεικνύονται δελεαστικά για τους χειριστές, σύμφωνα με τον Πάτρικ Σκόουλς, διευθύνοντα σύμβουλο διαμονής και αναψυχής στην Truist Securities.

Παρόλα αυτά, η Carnival είναι μεταξύ των διάσημων εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της κρουαζιέρας οι οποίες μάχονται να αποκαταστήσουν τους ισολογισμούς τους αφού αναγκάστηκαν να στραφούν στις πιστωτικές αγορές για να παραμείνουν βιώσιμες κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η αναταραχή άφησε τις Carnival, Royal Caribbean Cruises Ltd. και Norwegian Cruise Line Holdings Ltd. με χρέος περίπου 74 δισεκατομμυρίων δολαρίων μαζί, συμπεριλαμβανομένων των λειτουργικών μισθώσεων. Οι τρεις εταιρείες έχουν προσθέσει περίπου 44 δισεκατομμύρια δολάρια στο χρέος τους από τα τέλη του 2019, σύμφωνα πρόσφατο δημοσίευμα του Bloomberg.

Ωστόσο, η Carnival αναμένει πληρότητα 90% το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, σε σύγκριση με μόλις 54% τους πρώτους τρεις μήνες του 2022 και αναμένει ότι θα είναι πάνω από 100% το καλοκαίρι.

κρουαζιέρες
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΣημάδια μείωσης της φοροδιαφυγής μετά τα ηλεκτρονικά βιβλία
Next Article Μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2035 – Τι λένε οι ειδικοί

Related Posts

Φυσικό αέριο: Η Κίνα ο πρώτος αγοραστής ενεργειακών προϊόντων από τη Ρωσία – Εμπόδια στο σχέδιο του Power of Siberia 2

24 Μαρτίου, 2023

Bloomberg: Αμερικανική έρευνα σε Credit Suisse και UBS για παράκαμψη των κυρώσεων κατά της Ρωσίας

24 Μαρτίου, 2023

Αντι-influencing: η νέα τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

23 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.