• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Παραπλανητικές προσφορές – Τα μέτρα που εξετάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης
Ειδήσεις

Παραπλανητικές προσφορές – Τα μέτρα που εξετάζει το Υπουργείο Ανάπτυξης

27 Νοεμβρίου, 2023Updated:27 Νοεμβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Συνάντηση με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Σούπερ Μάρκετ είχε ο Υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, με επίκεντρο το θέμα των προσφορών στα σούπερ μάρκετ και ειδικά αυτών που είναι παραπλανητικές και εξαπατούν τους καταναλωτές.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης στη οποία συμμετείχε εκτός απο τον υπουργό και ο γενικός γραμματέας Σωτήρης Αναγνωστόπουλος και από την πλευρά των σούπερ μάρκετ ο πρόεδρος του ΔΣ της ένωσης Αριστοτέλης Παντελιάδης (ΜΕΤΡΟ ΑΕΒΕ), ο γενικός γραμματέας, Κώστας Μαυροειδής (ΓΑΛΑΞΙΑΣ) και ο γενικός διευθυντής, Απόστολος Πεταλάς, συζητήθηκαν τα ακόλουθα θέματα:

- Η εφαρμογή του «Καλαθιού των Χριστουγέννων» ενόψει της εορταστικής περιόδου

- Η εξέλιξη της κυβερνητικής πρωτοβουλίας «Μόνιμη Μείωση Τιμής» και ο ενδεχόμενος εμπλουτισμός της με περισσότερα προϊόντα  με την ένδειξη -5%.

- Ο σχεδιασμός της μεταρρύθμισης του υπουργείου Ανάπτυξης για τον εξορθολογισμό της λειτουργίας της αγοράς και την αποτροπή των μηχανισμών που αυξάνουν τις τιμές στο ράφι όπως και των πλασματκών προωθητικών ενεργειών.

Ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μετά το τέλος της συνάντησης τόνισε: «Είχαμε μια ιδιαίτερα εποικοδομητική συνάντηση με την Ένωση Σούπερ Μάρκετ. Αδιαμφισβήτητος στόχος μας είναι να ενισχύσουμε την αγοραστικη δυνατότητα όλων των καταναλωτών, ιδίως των πιο ευάλωτων, εντός των συνθηκών που δημιουργεί η εισαγόμενη ακρίβεια. Επίσης, να ξεκαθαρίσουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα το τοπίο των παραπλανητικών προσφορών και εκπτώσεων προς όφελος του υγιούς επιχειρηματικού ανταγωνισμού και της θωράκισης του καταναλωτικού κοινού».

Σύμφωνα με πληροφορίες, ένα από τα μέτρα που εξετάζει η κυβέρνηση και είναι πολύ πιο πιθανό να εφαρμοστεί είναι αυτό που ισχύει για τις εκπτώσεις και στην υπόλοιπη αγορά. Δηλαδή, η προσφορά που θα κάνει το σούπερ μάρκετ στα προϊόντα θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη τη χαμηλότερη τιμή των τελευταίων 30 ημερών.

Ένα ακόμα πιθανό μέτρο είναι να μπει πλαφόν στο ποσοστό της έκπτωσης στα επίπεδα του 10%-15%, ώστε να μειωθεί η απόκλιση μεταξύ της πραγματικής και της πλασματικής τιμής. Το μέτρο αυτό, αν και εφόσον ισχύσει, θα εφαρμοστεί σε μια σειρά προϊόντων όπως απορρυπαντικά, είδη προσωπικής υγιεινής, χαρτικά, αναψυκτικά, άλευρα και γαλακτοκομικά προϊόντα.

Σε ότι αφορά στις προσφορές 1+1, σύμφωνα με πληροφορίες θα υπάρξει μια αγορανομική διάταξη που θα ελέγχει ποια προϊόντα μπορούν να πωληθούν στο πλαίσιο προσφοράς του είδους. Όπως χαρακτηριστικά ανέφεραν στελέχη του υπουργείου Ανάπτυξης, υπάρχουν προϊόντα όπως για παράδειγμα τα αφρόλουτρα, τα οποία πωλούνται τα δύο στα 7,5 ευρώ, ενώ το ένα μεμονωμένο πωλείται στα 3,25 ευρώ. Έτσι θα ελέγχεται αν η τιμή αυτή, η χαμηλότερη τιμή, υπάρχει το προηγούμενο διάστημα στο ράφι, αλλιώς τα σούπερ μάρκετ δεν θα μπορούν να προχωρούν σε προσφορές 1+1.

σούπερ μάρκετ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΗ Τράπεζα Πειραιώς και το Κέντρο Διοτίμα συνεργάζονται για την υποστήριξη γυναικών που έχουν βιώσει έμφυλη βία
Next Article Τα Ευχοστολίδια έκαναν την προσφορά χριστουγεννιάτικη παράδοση - Για 10η συνεχή χρονιά ο ΟΠΑΠ κάνει πραγματικότητα χιλιάδες παιδικές ευχές

Related Posts

ESET: Παρακολουθείται το τηλέφωνό σας; Οι κίνδυνοι για την ιδιωτικότητα και την ασφάλεια των κινητών συσκευών

11 Ιουλίου, 2025

OPEC: Η ζήτηση για πετρέλαιο θα αυξάνεται έως το 2050 παρά την «στροφή» στην πράσινη ενέργεια

11 Ιουλίου, 2025

Goldman Sachs: Αμφισβητείται ο ρόλος του δολαρίου ως «ασφαλές καταφύγιο»

11 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.