• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Σπουδαία διάκριση για την ΙΚΕΑ στα Influencer Marketing Awards 2020
Ειδήσεις

Σπουδαία διάκριση για την ΙΚΕΑ στα Influencer Marketing Awards 2020

1 Φεβρουαρίου, 2021Updated:1 Φεβρουαρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Η ΙΚΕΑ ξεχώρισε με Bronze Βραβείο για την Influencer Marketing στρατηγική που ακολούθησε κατά τη διάρκεια της πανδημίας.

Η εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, συνεχίζει να διακρίνεται για τη στρατηγική της επικοινωνία, αποσπώντας τη σημαντική βράβευση για τις επιδόσεις της στο χώρο του Influencer Marketing, με Bronze βραβείο στην κατηγορία Best COVID-19 Response, των Influencer Marketing Awards 2020.

Η βράβευση αυτή αποτελεί επιστέγασμα της συνεχούς προσπάθειας της ΙΚΕΑ να βρίσκεται κοντά στους πελάτες της και να ανταποκρίνεται άμεσα, με δημιουργικότητα και ευελιξία, στις ανάγκες που δημιουργεί η νέα καθημερινότητα. Η έλευση του Covid-19, που οδήγησε όλους να περάσουν περισσότερο χρόνο στο σπίτι, άλλαξε ριζικά την καθημερινότητα των Ελλήνων, τον τρόπο που αλληλοεπιδρούν κι επικοινωνούν. Η IKEA, ως ένα brand άρρηκτα συνδεδεμένο με τη ζωή στο σπίτι τοποθέτησε μπροστά το όραμα της και προσάρμοσε τη στρατηγική επικοινωνίας της.

Με αυτό τον τρόπο, υλοποίησε, και παρουσίασε μαζί με την Ogilvy, μια σειρά από IG take-overs στο επίσημο account της @ikeagreece, με τίτλο ”IKEA LIVE Home Sessions”. Η ενέργεια, που απέσπασε το Bronze Βραβείο, κατάφερε να δώσει μια νότα αισιοδοξίας και έμπνευσης, δείχνοντάς στην πράξη πόσα #piopolla μπορούμε να κάνουμε στο σπίτι με τον επιπλέον χρόνο που έχουμε στη διάθεσή μας. Ξεχώρισε για το αυθεντικό περιεχόμενο που δημιουργήθηκε γύρω από τη ζωή στο σπίτι, παρουσιάζοντας ιδέες και λύσεις σε διαφορετικές κατηγορίες: οργάνωση και διακόσμηση σπιτιού και γραφείου, μαγειρική, σωματική και πνευματική άσκηση, ψυχαγωγία.

Αγαπημένοι Έλληνες influencers και Ειδικοί Εσωτερικής Διακόσμησης της ΙΚΕΑ ήρθαν σε επαφή με το κοινό «ζωντανά» και μοιράστηκαν, μέσω της πλατφόρμας του Instagram, εύκολα tips και ιδέες για τη δημιουργική αξιοποίηση του χρόνου στο σπίτι, αναδεικνύοντας την ίδια στιγμή τις καινοτόμες προϊοντικές λύσεις που διαθέτει η ΙΚΕΑ. Τα Influencer Marketing Awards, που πραγματοποιήθηκαν για δεύτερη φορά από την Boussias Communications, αναδεικνύουν τις βέλτιστες πρακτικές στο χώρο του Influencer Marketing και επιβραβεύουν τα πιο δημιουργικά agencies, τα πιο καινοτόμα brands και τους πιο «αποτελεσματικούς» influencers .

ΙΚΕΑ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article30 θέσεις στο υπ. Οικονομικών για 3 χρόνια
Next Article Στην 5η θέση η Ελλάδα στην «κούρσα» των εμβολιασμών

Related Posts

Οι παγετώνες στην Ελβετία υποχωρούν: Ποιες είναι οι συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη

14 Ιουλίου, 2025

Ferrari: Πώς μια δικαστική απόφαση ενισχύει το εμπορικό σήμα Testarossa

14 Ιουλίου, 2025

Νέες επιχειρήσεις: Πώς να εξασφαλίσετε δωρεάν δημόσια χρηματοδότηση

14 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.