• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Οικονομία»Συνθετικά καύσιμα: Θα μπορέσουν να σώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης;
Οικονομία

Συνθετικά καύσιμα: Θα μπορέσουν να σώσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης;

30 Νοεμβρίου, 2023Updated:30 Νοεμβρίου, 2023Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Τα συνθετικά καύσιμα είναι ένα από τα θέματα που απασχολούν τους κατασκευαστές, ιδίως όσους κατασκευάζουν σπορ μοντέλα, ως μέσο για να δοθεί παράταση ζωής στον κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Μετά την Porsche και τα e-fuels της, η Lamborghini εξετάζει προσεκτικά το μέλλον των εμβληματικών οχημάτων της με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ενώ η εταιρεία έχει αγκαλιάσει τη μερική ηλεκτροκίνηση με την παραγωγή υβριδικών μοντέλων, όπως η Revuelto, η Lamborghini διστάζει να αποσύρει εντελώς τα supercars με κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Stephan Winkelmann, πιστεύει ότι μπορεί να υπάρχει μια ευκαιρία για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αν τα συνθετικά καύσιμα, γνωστά ως e-fuels, γίνουν πιο διαδεδομένα.

Τα συνθετικά καύσιμα θα μπορούσαν ενδεχομένως να συντηρήσουν τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης, υπό την προϋπόθεση ότι οι παγκόσμιοι κανονισμοί τα αποδέχονται και η παραγωγή μπορεί να καλύψει τη ζήτηση.

Ο Winkelmann πιστεύει ότι είναι πιο πρακτικό να προσαρμοστούν οι υπάρχοντες κινητήρες ώστε να λειτουργούν με συνθετικά καύσιμα από το να στραφούν εξ ολοκλήρου στην ηλεκτρική ενέργεια, ειδικά καθώς τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπορεί να επωφεληθούν από τις εξελίξεις στην τεχνολογία των μπαταριών, καθιστώντας τα ελαφρύτερα και πιο ευέλικτα.

Η Lamborghini σχεδιάζει να παρουσιάσει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το Lanzador, το 2028, ακολουθούμενο από μια δεύτερη γενιά Urus ως EV. Ωστόσο, η εταιρεία δεν σκοπεύει να επισπεύσει τη σταδιακή κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από τα σπορ αυτοκίνητά της.

Ο Winkelmann, σύμφωνα με το newsauto, υποστηρίζει ότι η επικέντρωση στην επεκτασιμότητα των ηλεκτρονικών καυσίμων είναι ζωτικής σημασίας, δεδομένου ότι μέχρι το 2035 θα υπάρχουν ακόμη δισεκατομμύρια αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης στους δρόμους παγκοσμίως.

Ενώ η Lamborghini δεν θα είναι η πρώτη που θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό supercar, ο Winkelmann υπόσχεται ότι όταν το κάνει, θα είναι το καλύτερο στην αγορά.

Προς το παρόν, η Revuelto και ο επερχόμενος διάδοχος της Huracan αναμένεται να παραμείνουν στην παραγωγή μέχρι το 2030 ή το 2031, δίνοντας στην εταιρεία χρόνο για να αξιολογήσει προσεκτικά το εξελισσόμενο τοπίο της αυτοκίνησης.

Συνθετικά καύσιμα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΚλήρωση Tζόκερ 30/11/2023: Αυτοί είναι οι αριθμοί που κερδίζουν 7.000.000 ευρώ
Next Article Θέση διοικητικού υπαλλήλου στο Δήμο Νέας Προποντίδας

Related Posts

ΤτΕ: «Βλέπει» πληθωρισμό 2,5% το 2025 στην Ελλάδα - Πιέσεις από ενοίκια, έμμεσους φόρους και μισθούς

16 Ιουνίου, 2025

JP Morgan: «Βλέπει» ανάπτυξη 2,2% για την Ελλάδα το 2025 και 2% το 2026 - Ποντάρει στα ελληνικά ομόλογα

16 Ιουνίου, 2025

Ακρίβεια στις παραλίες: Οι Αθηναίοι εγκαταλείπουν τις ξαπλώστρες για ελεύθερες ακτές

16 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.