• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Τέλος στις χρεώσεις από «πενταψήφια» – Ερχεται αυστηρότερος κανονισμός
Ειδήσεις

Τέλος στις χρεώσεις από «πενταψήφια» – Ερχεται αυστηρότερος κανονισμός

18 Μαρτίου, 2021Updated:18 Μαρτίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Νέο αυστηρότερο πλαίσιο λειτουργίας για τις υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης, τα γνωστά πενταψήφια νούμερα, στα οποία οφείλονται πολλές από τις υπέρογκες χρεώσεις χρηστών κινητής τηλεφωνίας εξετάζει η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

«Πλέον, αξιολογούμε τη δυνατότητα εξ ορισμού να είναι αποκλεισμένες οι υπηρεσίες πολυμεσικής πληροφόρησης προς τους συνδρομητές» είπε χαρακτηριστικά ο πρόεδρός της, Κωνσταντίνος Μασσέλος.

Μάλιστα, τόνισε ότι οι συγκεκριμένες υπηρεσίες θα παρέχονται μόνο αν ο καταναλωτής απαντήσει πως δέχεται την ενεργοποίησή τους και τις ξεκλειδώσει με μήνυμα που θα αποστείλει ο ίδιος. «Αξιολογούμε το ενδεχόμενο να είναι εξ’ ορισμού αποκλεισμένες οι συγκεκριμένες υπηρεσίες και μόνο, εάν επιθυμεί ο χρήστης, να μπορεί να ενεργοποιήσει τη λήψη τέτοιων μηνυμάτων και υπηρεσιών».

Όπως επεσήμανε, στην ΕΕΤΤ αντιλήφθηκαν πως «η εκ των προτέρων ρύθμιση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι αποτελεσματικότερη από την κατασταλτική παρέμβαση της επιβολής προστίμων».

Πάνω από 3.500 καταγγελίες

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα euroday.gr, το 2019 καταγράφηκαν πάνω από 3.500 καταγγελίες σχετικά με εγγραφή σε τέτοιες υπηρεσίες χωρίς τη συγκατάθεση του καταναλωτή και στη συνέχεια κάποιες χρεώσεις που προκάλεσαν σημαντικές αντιδράσεις.

Το 2020 οι καταγγελίες μειώθηκαν κάτω από τις μισές, δείχνοντας μεγάλη αποκλιμάκωση καθώς η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων προχώρησε σε επανεξέταση του κώδικα δεοντολογίας των πολυμεσικών, ανταποκρινόμενη σε αυτές τις καταγγελίες και σε διαβούλευση, όπου τροποποιήθηκε ο Κανονισμός, ώστε να μη δίνεται η δυνατότητα να εγγραφεί κάποιος καταναλωτής σε τέτοιου είδους υπηρεσία, αν δεν υπάρχει η συγκατάθεσή του μέσω sms.

Πενταψήφια
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΟ πολυπολικός κόσμος στο επίκεντρο συζήτησης της Ελληνορωσικής λέσχης ΔΙΑΛΟΓΟΣ
Next Article 10 θέσεις συμβασιούχων στην Π. Βορείου Αιγαίου

Related Posts

Αντι-influencing: η νέα τάση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

23 Μαρτίου, 2023

Κομισιόν: Θεσπίζει νέα δικαιώματα των καταναλωτών για εύκολες και ελκυστικές επισκευές

23 Μαρτίου, 2023

ΤτΕ: Νέα άνοδος στις τιμές των διαμερισμάτων το τέταρτο τρίμηνο

23 Μαρτίου, 2023
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2023 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.