• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Τι εξοπλισμό κόβουν οι κατασκευαστές για να γλιτώσουν τσιπ;
Ειδήσεις

Τι εξοπλισμό κόβουν οι κατασκευαστές για να γλιτώσουν τσιπ;

16 Νοεμβρίου, 2021Updated:16 Νοεμβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Συνεχίζει η κρίση με την έλλειψη ημιαγωγών που έχει δυσχεράνει το παραγωγικό έργο των αυτοκινητοβιομηχανιών, παρά την αυξημένη ζήτηση για καινούρια αυτοκίνητα.

Οι κατασκευαστές αναζητούν μανιωδώς τρόπους για την εξομάλυνση της κατάστασης, ένας από τους οποίους είναι να ψαλιδίζουν τον εξοπλισμό των μοντέλων τους.

Επί παραδείγματι, η Tesla προσπαθεί να εξοικονομήσει τσιπ δια της κατασκευής πολλών μοντέλων της δίχως θύρες USB-C. Δημοσιεύματα, μάλιστα, αναφέρουν πως η συγκεκριμένη πολιτική υλοποιείται εν αγνοία των καταναλωτών, οι οποίοι διαπιστώνουν την απουσία των συγκεκριμένων θυρών κατά την παραλαβή του αυτοκινήτου τους.

Σημειώνεται ότι οι θύρες USB-C έχουν αφαιρεθεί τόσο από την κεντρική κονσόλα όσο και από τα πίσω καθίσματα, ενώ αρκετές είναι και οι περιπτώσεις που απουσιάζει και η επιλογή ασύρματης φόρτισης των smartphones.

Η Tesla δεν έχει επικοινωνήσει την πρωτοβουλία της, αλλά όλα δείχνουν πως σε μεταγενέστερο χρόνο οι θύρες USB-C θα ενσωματωθούν στα αυτοκίνητά της δωρεάν στο πλαίσιο υπηρεσιών after sales.

Μερικώς απογυμνωμένα προσέφερε νωρίτερα εντός του έτους τα μοντέλα της και η General Motors, η οποία φείδεται ημιαγωγών μέσω της μη ενσωμάτωσης του συστήματος start-stop, μειώνοντας την τιμή των μοντέλων κατά 50 δολάρια (44 ευρώ).

Νωπές παραμένουν παράλληλα οι εικόνες χιλιάδων pick-up της GM να βρίσκονται… σχεδόν παρατημένα, δίχως τσιπ στον προαύλιο χώρο του εργοστασίου της εταιρείας στην πόλη Kokomo στην πολιτεία της Ιντιάνα.

Ακόμα, πολλά αυτοκίνητα του Αμερικανού κατασκευαστή –συμπεριλαμβανομένων των Chevrolet Colorado, Blazer, Equinox, και κάποιων Silverado, όπως και των GMC Canyon και GMC Terrain, δεν διαθέτουν την τεχνολογία θερμαινόμενων καθισμάτων. Τα συγκεκριμένα μοντέλα έφεραν μειωμένη τιμή από 150 (131 ευρώ) έως 500 δολάρια (436 ευρώ).

Με τα χέρια δεμένα είναι και η BMW που κατασκευάζει πολλά μοντέλα της χωρίς οθόνες αφής, όπως τα Σειρά 3, 4 Coupe & Convertible, 4 Series Gran Coupe, Z4 και μερικές εκδόσεις των X6 και X7.

Τα παραπάνω οχήματα συνοδεύονται από έναν κωδικό 6UY που υποδηλώνει την έλλειψη touchscreen, με τους αγοραστές να έχουν επιστροφή 500 ευρώ.

Οι κατασκευαστές καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για την εξομάλυνση της κατάστασης και εκτιμούν πως από τα μέσα του επόμενου έτους θα ανακύψουν σημάδια ανάκαμψης. Από την άλλη, έχουν υποστεί ισχυρό οικονομικό πλήγμα, με τα κέρδη τους να είναι σημαντικά μειωμένα.

Για παράδειγμα, τα καθαρά κέρδη της GM το τρίτο τρίμηνο του 2021 ήταν 2,4 δισ. δολάρια, όταν αντίστοιχο διάστημα του 2020 είχε καταγράψει κέρδη 4 δισ. δολαρίων.

«Βουτιά» καταγράφηκε –μεταξύ άλλων- και στα καθαρά κέρδη της Honda, με την πτώση να φτάνει τις 31 ποσοστιαίες μονάδες.

τσιπ
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΑιτήσεις για 416 προσλήψεις μονίμων χωρίς πτυχίο στο υπ. Δικαιοσύνης
Next Article Κλήρωση Τζόκερ: Αυτοί είναι οι τυχεροί αριθμοί

Related Posts

Διαθέσιμοι πλέον οι Προσωπικοί Παιδίατροι για περισσότερα από 500.000 παιδιά

18 Ιουνίου, 2025

Extel: Κορυφαίος CEO σε Ελλάδα και Emerging ΕΜΕΑ ο Βασίλης Ψάλτης, πρωτιά για την Alpha Bank

18 Ιουνίου, 2025

Η Σκιάθος στο επίκεντρο της Ανθεκτικότητας και του Ελληνικού Δικτύου Ανθεκτικών Πόλεων

18 Ιουνίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.