• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Δωρεάν μεταφορικά.. κυριολεκτικά μόνο με το Skroutz Plus
Ειδήσεις

Δωρεάν μεταφορικά.. κυριολεκτικά μόνο με το Skroutz Plus

2 Σεπτεμβρίου, 2021Updated:2 Σεπτεμβρίου, 2021Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Το Skroutz, η μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών στην Ελλάδα, παρουσιάζει μία νέα διαφημιστική καμπάνια για το Skroutz Plus, τη νέα συνδρομητική υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μεταφορικά στις online αγορές.

Με slogan «Το Skroutz που ξέρεις, με ένα ακόμα plus», η καμπάνια παρουσιάζει 3 ταινίες με έναν κεντρικό πρωταγωνιστή που, ως συνδρομητής του Skroutz Plus, απολαμβάνει δωρεάν μεταφορικά στις ηλεκτρονικές του αγορές. Η επικοινωνία «παίζει» με το δίπολο «κυριολεκτικά / μεταφορικά» μέσα από το διάλογο του πρωταγωνιστή με τους συνομιλητές και αναδεικνύει στοχευμένα τα οφέλη του Skroutz Plus για φοιτητές και οικογένειες με αφορμή τις αυξημένες αγοραστικές ανάγκες για τη νέα σχολική και φοιτητική χρονιά.

Στόχος της επικοινωνίας είναι να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του Skroutz Plus (brand awareness) και να προτρέψει το αγοραστικό κοινό να γνωρίσει και να απολαύσει τα μοναδικά προνόμια που προσφέρει το Skroutz Plus. Σημειώνεται ότι με τη νέα υπηρεσία Skroutz Plus και με ετήσιο κόστος 17€, οι συνδρομητές κερδίζουν δωρεάν μεταφορικά για αγορές αξίας άνω των 20€ και βάρους έως και 14 κιλών. Επιπλέον, απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα που προσφέρει κάθε αγορά μέσω του Skroutz όπως είναι η ασφάλεια αγορών, οι αξιόπιστες συναλλαγές, οι δωρεάν επιστροφές, η εγγύηση επιστροφής χρημάτων, η άμεση εξυπηρέτηση πριν και μετά την παραλαβή της παραγγελίας, αλλά και η απεριόριστη ποικιλία επιλογών από περισσότερα από 10 εκατ. προϊόντα σε 9.500 καταστήματα.

Η καμπάνια για το Skroutz Plus είναι ήδη «στον αέρα» και το επικοινωνιακό πλάνο περιλαμβάνει προβολή σε τηλεόραση, θερινούς κινηματογράφους, Social Media και YouTube, καθώς και outdoor προβολή σε διακεκριμένα σημεία στην Αθήνα και ΜΜΜ.

Skroutz Plus
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous Article146 θέσεις στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης
Next Article 93 προσλήψεις στο Δήμο Αγίας Βαρβάρα

Related Posts

Πανελλήνιες 2022: Περισσότεροι φέτος οι εισακτέοι σε στρατιωτικές σχολές

26 Μαΐου, 2022

Βασίλης Ψάλτης σε αναλυτές: Στόχος η πληρωμή μερισμάτων από τα κέρδη μας το 2023

26 Μαΐου, 2022

ΔΕΗ: Επαναλαμβανόμενα EBITDA 170 εκατ. ευρώ το α΄ τρίμηνο - Ανθεκτικότητα στην κρίση

26 Μαΐου, 2022
Add A Comment

Comments are closed.

ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΑΘΗΝΩΝ – ΔΕΙΚΤΕΣ
moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

FOLLOW US
FOLLOW US
© 2022 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.