• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Έρευνα: Οι πολίτες ανυπομονούν να πάνε διακοπές μετά το εμβόλιο, όχι να ξοδέψουν
Ειδήσεις

Έρευνα: Οι πολίτες ανυπομονούν να πάνε διακοπές μετά το εμβόλιο, όχι να ξοδέψουν

1 Δεκεμβρίου, 2020Updated:1 Δεκεμβρίου, 2020Δεν υπάρχουν Σχόλια1 Min Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Χαμηλά στις προτεραιότητες των Ευρωπαίων πολιτών -και όχι μόνο- είναι οι αγορές καταναλωτικών αγαθών μετά την αναμενόμενη έλευση του εμβολίου κατά του κορωνοϊού, σύμφωνα με έρευνα. Αντιθέτως, η διαθεσιμότητα του εμβολίου μπορεί να ευνοήσει τις προοπτικές της τουριστικής βιομηχανίας.

Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει το Reuters, η εταιρεία δημοσκοπήσεων Dynata ρώτησε περισσότερα από 5.000 άτομα στη Γερμανία, τη Γαλλία, τη Βρετανία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και την Αυστραλία πώς θα άλλαζαν τη συμπεριφορά τους όταν ένα εμβόλιο COVID-19 γίνει ευρέως διαθέσιμο.

Οι περισσότεροι ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να επισκεφτούν ξανά φίλους ή συγγενείς (61%) και να βγαίνουν από το σπίτι πιο συχνά (53%).

Στη Γερμανία και τη Βρετανία, σχεδόν οι μισοί από τους ερωτηθέντες δήλωσαν ότι ανυπομονούσαν να κάνουν διακοπές ξανά στο εξωτερικό.

Συνολικά, ένας στους δύο ερωτώμενους ανυπομονούσε να μην χρειάζεται πλέον να φοράει μάσκα προσώπου.

Ωστόσο, μόνο το 12% δήλωσε ότι ανυπομονούσε να ξοδέψει περισσότερα χρήματα αντί να αποταμιεύει.

Κατά τη διάρκεια του πρώτου κύματος της πανδημίας, την περασμένη Άνοιξη, το ποσοστό αποταμίευσης στη Γερμανία διπλασιάστηκε, καθώς πολλοί καταναλωτές έπρεπε να μείνουν στο σπίτι και τα καταστήματα αναγκάστηκαν να κλείσουν.

Έρευνα
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleΝέο μπάχαλο με τις αυξήσεις στις προσωρινές συντάξεις και τα αναδρομικά διαπιστώνει το ΕΝΔΙΣΥ
Next Article Έρευνα ΕΣΕΕ: Τι άλλαξε στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα καταστήματα λόγω πανδημίας και Black Friday

Related Posts

Οι παγετώνες στην Ελβετία υποχωρούν: Ποιες είναι οι συνέπειες της υπερθέρμανσης του πλανήτη

14 Ιουλίου, 2025

Ferrari: Πώς μια δικαστική απόφαση ενισχύει το εμπορικό σήμα Testarossa

14 Ιουλίου, 2025

Νέες επιχειρήσεις: Πώς να εξασφαλίσετε δωρεάν δημόσια χρηματοδότηση

14 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.