• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»Ιαπωνία: Πώς το φαινόμενο “oshikatsu” ενισχύει την κατανάλωση που κάνουν οι νέοι
Πλανήτης

Ιαπωνία: Πώς το φαινόμενο “oshikatsu” ενισχύει την κατανάλωση που κάνουν οι νέοι

11 Απριλίου, 2025Updated:11 Απριλίου, 2025Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στην Ιαπωνία, οι πολιτικοί και οι οικονομολόγοι παρακολουθούν στενά το φαινόμενο «oshikatsu» ως έναν δυνητικό παράγοντα αύξησης της κατανάλωσης, όπως αναφέρει σε αφιέρωμά του το Reuters. Η 24χρονη Momoka Matsui είναι ένα από τα πολλά νεαρά άτομα που συμβάλλουν στην ενίσχυση της οικονομίας.

Ανήκει σε μια διευρυνόμενη δημογραφική ομάδα νέων 20-30 ετών που ασχολούνται με δραστηριότητες που υποστηρίζουν τα αγαπημένα τους είδωλα, χαρακτήρες από anime, μασκότ ή οποιοδήποτε «oshi», τον ιαπωνικό όρο για το αντικείμενο θαυμασμού κάποιου, όπως σημειώνει το Reuters.

«Αν αυξηθεί ο μισθός μου, θα ήθελα να πηγαίνω σε συναυλίες εκτός πόλης, ακόμα και στο εξωτερικό, πιο συχνά,» δήλωσε η Matsui, η οποία όπως πολλοί εργαζόμενοι στην Ιαπωνία, περιμένει με ανυπομονησία τις επόμενες αυξήσεις μισθών. Η Matsui εργάζεται σε ένα τμήμα μάρκετινγκ και έρευνας για το φαινόμενο oshikatsu στην εταιρεία διαφήμισης Hakuhodo.

Η Ιαπωνία προσπαθεί να αναζωογονήσει την κατανάλωση

Η έκρηξη του φαινομένου oshikatsu, η οποία μπήκε στο κοινό λεξιλόγιο κατά τη διάρκεια της πανδημίας, έχει προκαλέσει την προσοχή των οικονομολόγων και ακόμα και της Τράπεζας της Ιαπωνίας λόγω της δυνατότητάς του να ενισχύσει την ασθενή κατανάλωση στην Ιαπωνία.

Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό τώρα, όταν πολλές εταιρείες σχεδιάζουν τις μεγαλύτερες αυξήσεις μισθών εδώ και 34 χρόνια, κυρίως για τους νέους εργαζόμενους που είναι δυσεύρετοι σε μια σφιχτή και γερασμένη αγορά εργασίας, δήλωσε ο αναλυτής της Nomura Securities, Κοχέι Οκαζάκι.

Μια έρευνα από τις εταιρείες μάρκετινγκ CDG και Oshicoco τον Ιανουάριο εκτίμησε ότι περίπου 14 εκατομμύρια άνθρωποι μπορεί να ασχολούνται με το oshikatsu σήμερα – το 11% του πληθυσμού της Ιαπωνίας.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι συμμετέχοντες ξοδεύουν κατά μέσο όρο 250.000 γιεν (1.700 δολάρια) ετησίως, υποδεικνύοντας μια πιθανή συνεισφορά 3,5 τρισεκατομμυρίων γιεν στην τέταρτη μεγαλύτερη οικονομία του κόσμου. Αν και αυτό αντιπροσωπεύει μόνο το 2,1% των συνολικών ετήσιων λιανικών πωλήσεων της Ιαπωνίας, σύμφωνα με τους αναλυτές, η θετική επίδραση στην κατανάλωση αναμένεται να είναι μεγαλύτερη.

oshikatsu
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleEurojackpot: Οι τυχεροί αριθμοί που έβγαλε η κλήρωση την Παρασκευή 11/4/2025
Next Article Δασμοί Τραμπ: Πόσο θα κόστιζε ένα iPhone αν η παραγωγή του γινόταν στις ΗΠΑ;

Related Posts

Ποιες είναι οι 10 πόλεις με τους περισσότερους εκατομμυριούχους

5 Ιουλίου, 2025

Guardian: Γιατί η Gen Z χάνει την πίστη της στη Δημοκρατία – Τα ευρήματα για Ελλάδα

5 Ιουλίου, 2025

«Καμπανάκι» από την Oxford Economics: Η ΕΕ κινδυνεύει με εμπορική συρρίκνωση

4 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.