• ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Facebook Twitter Instagram
Facebook Twitter Instagram
Money PressMoney Press
  • ΑΡΧΙΚΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Αγορά
    • Επιχειρήσεις
    • Τράπεζες
    • Επενδύσεις
    • Αυτοκίνητο
    • Sport & Business
    • Υγεία
    • Πλανήτης
  • ΧΡΗΜΑ
    • Σχόλιο Ημέρας
    • Εικόνα Αγοράς
    • Στατιστικά
    • Ανακοινώσεις ΧΑΑ
    • Business World
    • Διεθνείς Αγορές
    • Ισοτιμίες
    • Εμπορεύματα
    • Calculators
  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • Ιδιώτες
    • Επιχειρήσεις
  • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • Συντάξεις
    • Χρηστικά
  • ΔΗΜΟΣΙΟ
  • ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ
    • Δημόσιο
    • ΟΤΑ
    • Αγορά
  • OPINION
    • Ηγεσία και Management
Money PressMoney Press
Home»Ειδήσεις»Πλανήτης»«Πάτωσαν» οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη – Σε χαμηλό 26 ετών οι πωλήσεις νέων Ι.Χ.
Πλανήτης

«Πάτωσαν» οι αυτοκινητοβιομηχανίες στην Ευρώπη – Σε χαμηλό 26 ετών οι πωλήσεις νέων Ι.Χ.

17 Ιουλίου, 2022Updated:17 Ιουλίου, 2022Δεν υπάρχουν Σχόλια2 Mins Read
Facebook Twitter LinkedIn Telegram Pinterest Tumblr Reddit WhatsApp Email
Share
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest Email

Στο χαμηλότερο επίπεδο των τελευταίων 26 ετών υποχώρησαν οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, κάτι που αποδίδεται στα επίμονα προβλήματα των εφοδιαστικών αλυσίδων, καθώς και στον πληθωρισμό – ρεκόρ. 

Σύμφωνα με την Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ΕΑΜΑ), οι πωλήσεις νέων Ι.Χ. συρρικνώθηκαν κατά 17% και διαμορφώθηκαν σε μόλις 1,07 εκατ. τον Ιούνιο. Το μεγαλύτερο πλήγμα δέχθηκε η Volkswagen, η οποία είδε τις πωλήσεις να περιορίζονται κατά 24% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2021.  

Παρότι οι μεγαλύτεροι Όμιλοι προβλέπουν χαλάρωση των ελλείψεων σε μικροτσίπς (ημιαγαγωγών), είναι σαφές ότι θα απαιτηθεί αρκετός χρόνος έως ότου η παραγωγή ανακάμψει και οι παραγγελίες ισορροπήσουν. Και ο συγκεκριμένος χρόνος μπορεί να γίνει μεγαλύτερος, εν μέσω των αυξημένων τιμών σε βασικά υλικά και ενέργεια.  

«Η βιομηχανία δεν θα ξεπεράσει σύντομα τα προβλήματα στις εφοδιαστικές αλυσίδες» τονίζει, σε έκθεσή της, η LMC Automotive. «Άλλη μία ανησυχία σχετίζεται με τη ζήτηση, η οποία έχει αποδυναμωθεί τους τελευταίους μήνες, ενόσω οι οικονομικές προοπτικές έχουν επιδεινωθεί».  

Οι πωλήσεις σε ορισμένες βασικές αγορές, όπως η Γερμανία και το Ηνωμένο Βασίλειο, ενδεχομένως θα επιστρέψουν σε θετικό έδαφος κατά τη διάρκεια του Ιουλίου. Αλλά αυτό θα οφείλεται στη χαμηλή βάση σύγκρισης με τον Ιούλιο του 2021. Ήδη, πάντως, το πτωτικό σερί μετράει 12 συνεχόμενους μήνες. 

Όσον αφορά τις εκτιμήσεις για τη ζήτηση, οι προοπτικές παραμένουν δυσοίωνες, καθώς οι ενεργειακές ελλείψεις είναι πιθανό να επιδεινωθούν, ιδίως ενόσω μαίνεται το μπρα-ντε-φερ μεταξύ Ευρώπης και Ρωσίας για τις παραδόσεις φυσικού αερίου.

«Μια αυξανόμενη ανησυχία σχετίζεται με το πιθανό κλείσιμο εργοστασίων στη Γερμανία, λόγω των ελλείψεων σε ενέργεια» επισημαίνει ο Tom Narayan, αναλυτής της RBC Capital. «Η ανησυχία έχει να κάνει κυρίως με τις αλυσίδες εφοδιασμού (παραγωγή πλαστικών, τα οποία χρησιμοποιούνται στα αυτοκίνητα», σπεύδει να διευκρινίσει. 

Από την πλευρά τους, οι αυτοκινητοβιομηχανίες φαίνεται ότι έχουν «αναπληρώσει» τις λιγότερες πωλήσεις με τις υψηλότερες τιμές χρέωσης, εστιάζοντας στην παραγωγή ακριβότερων και πιο κερδοφόρων μοντέλων. Ωστόσο, ενόσω ο πληθωρισμός καλπάζει, αυτή η στρατηγική κινδυνεύει να οδηγήσει τους καταναλωτές στα όριά τους.  

αυτοκινητοβιομηχανίες
Share. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Telegram Email
Previous ArticleStratfor: Πώς θα παίξει η Ρωσία το ενεργειακό χαρτί με τον Nord Stream 1
Next Article Morgan Stanley: Η κρίση στα τρόφιμα δεν έχει τελειώσει – Οι 7+1 λόγοι ανησυχίας

Related Posts

Labubu: Ο δημιουργός της δημοφιλούς κούκλας γίνεται ο 10ος πλουσιότερος στην Κίνα

6 Ιουλίου, 2025

Υπερθέρμανση: Η στάθμη της θάλασσας μπορεί να αυξηθεί έως 80 εκατοστά

6 Ιουλίου, 2025

Dolphin Company: Ο γίγαντας των θαλάσσιων πάρκων που βγάζει στο «σφυρί» εκατοντάδες δελφίνια

6 Ιουλίου, 2025
Add A Comment

Comments are closed.

moneypress.gr
Technical Summary Widget Powered by Investing.com
Powered by Investing.com
Moneypress

To Moneypress.gr ανήκει στην HT PRESS ONLINE IKE

Tαυτότητα Moneypresss.gr

Χρήση Cookies

'Οροι Χρήσης

Αποποίηση Ευθυνών

FOLLOW US
FOLLOW US
Μέλος του Μητρώο Online Media
© 2025 Moneypress.gr

Type above and press Enter to search. Press Esc to cancel.