Για δεκαετίες, η ελληνική δημόσια διοίκηση ταυτιζόταν με τη γραφειοκρατία, τις ασαφείς διαδικασίες, την περιορισμένη λογοδοσία και ένα σύστημα αξιολόγησης που…

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ